در آخرین روز کاری این هفته بورس تهران

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش ۱۵۰ واحدی در مرز کانال ۷۵ هزار واحد قرار گرفت و ارزش روز بازار هم با روندی رو به رشد به بیش از ۳۴۲ هزار میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس با افزایش ۱۵۰ واحدی در مرز ۷۵ هزار واحد قرار گرفت به طوری که گروه مپنا، گسترش  نفت و گاز پارسیان، هلدینگ تامین و بانک کارآفرین بیشترین تاثیر افزایش را داشتند.همچنین امروز ارزش روز بازار از مرز ۳۴۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان عبور کرد و بیش از ۸۱۵ میلیون برگ سهم به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

در بازار امروز نمادهای گروه مپنا و کنتورسازی ایران برترین تقاضای بازار به خود اختصاص دادند که با تصویب لایحه حمایت از تولید در دولت و دریافت بخش عمده‌ای از مطالبات خود تعدیل سنگین سود خواهند داشت.در ادامه بانک سینا، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، ایرکاپارت صنعت، سرمایه‌گذاری پارس توشه و عمران و توسعه فارس برترین تقاضای بازار را داشته‌اند.

در فرابورس شاخص بدون تغییر خاصی در رقم ۷۹۶ واحد ماندنی شد و در این بازار بیش از ۱۲۵ میلیون برگ سهم به ارزش بیش از ۹۲ میلیارد تومان وارد معامله قرار گرفت.در این بازار اوراق تسهیلات مسکن در نماد خرداد ۹۳، به ۹۹۵۰۰ تومان رسید اما سایر نمادها با کاهش ۵ درصدی قیمت به محدوده ۸۸ هزار تومان رسیدند.

— .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.