در آستانه افزایش قیمت ها فروش نقدی خودروسازان متوقف شد

در آستانه افزایش قیمت هافروش نقدی خودروسازان متوقف شد

در آستانه افزایش قیمت ها
فروش نقدی خودروسازان متوقف شد

ممتازنیوز: در حالی که بحثهایی مبنی بر توافق خودروسازان و سازمان حمایت برای افزایش قیمت ۲۵ تا ۳۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی به گوش می‌رسد، فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا در نمایندگی‌های شرکتهای خودروساز متوقف شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از فارس، جلسه اخیر کمیته قیمت‌گذاری خودرو با حضور خودروسازان و مسئولان سازمان حمایت در حالی اواخر هفته گذشته برگزار شد که گفته می‌شود در این جلسه برای افزایش قیمت ۲۵ تا ۳۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی توافق شده است.
هرچند این بحثها در مورد افزایش قیمت خودروهای داخلی مطرح است اما هنوز نرخهای جدید به نمایندگی‌های فروش ایران‌خودرو و سایپا ابلاغ نشده است. در عین حال فروش نقدی برخی خودروها نیز که طی هفته‌های اخیر برقرار بود متوقف شده که در این مورد می‌توان به پژو ۴۰۵، سمند و پراید اشاره کرد.
توافق برای افزایش قیمت ۲۵ تا ۳۰ درصدی قیمت خودروها در شرایطی از سوی برخی مدیران فروش نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا نیز به گوش می‌رسد که مدیرعامل سایپا اعلام نرخ قطعی خودروها را منوط به اعلام مسئولان سازمان حمایت می‌داند.
شهرام میرآخرلو، مدیرکل صنایع فلزی سازمان حمایت نیز در این مورد اعلام نتیجه مذاکرات خودروسازان و سازمان حمایت را به اظهارنظر رییس این سازمان موکول کرد.
در این وضعیت هنوز قیمتهای جدید به نمایندگیهای شرکتهای خودروساز ابلاغ نشده و فروش نقدی خودروها نیز متوقف است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.