در آنتالیای ترکیه چه خبر است؟ + عکس

سرویس اجتماعی ممتازنیوز؛ پایگاه خبری تلویزیون دولتی ترکیه ˈ تی.آر.تیˈ نوشت ، ترکیه و آنتالیا مقصد اول گردشگران نوروزی ایران خواهد بود. آمارها نشان می دهد که ورود گردشگران ایرانی در نوروز به ترکیه بیشتر از سالهای گذشته خواهد بود.
سلطانی‌فر نیز از عزم جدی جمهوری اسلامی ایران برای رفع موانع همکاریهای مشترک ایران و ترکیه در زمینه گردشگری سخن گفت و افزود: با توجه به موفقیت های ایران در نشست ژنو در طول سال ۲۰۲۴ ارتباطات هوایی ایران با سایر کشور های جهان گسترش خواهد یافت .
رییس سازمان میراث فرهنگی ایران با تاکید براینکه دولت ایران در بخش جهانگردی دیدگاه ویژه و جدیدی دارد ، افزود : ما از تمام ظرفیت های داخلی و توانمندی های ترکیه برای رسیدن به موفقیت های بیشتر و همکاریهای جدی تر در عرصه گردشگری استفاده می کنیم.
تاکید مسئولین و امضای توافقنامه‌های گردشگری بین ایران و ترکیه، تبلیغات رنگارنگ در نشریه ها و سایت‌های داخلی، تیزرهای تبلیغاتی ماهواره‌ای و قراردادن پروازهای ویژه در تعطیلات گویای این نکته است که قرار است مردم ایران هر چه بیشتر با فرهنگ سکولار مردم مسلمان ترک اشنا شوند.
گرچه ترکیه به لحاظ فرهنگی و سنتی یکی از مناطق غنی فرهنگی جهان به حساب می آید اما حضور ایرانیان در این کشور بدون پیامدهای منفی نیز نبوده است. کوش آداسی و بدروم ترکیه یکی از مقاصد سفرهای خارجی اغلب گردشگران جوان به حساب می آید.

در این شهر ها که به هیچ عنوان چارچوب های مذهبی و فرهنگی رعایت نمی شود، عموما کلوپ های شبانه و دیسکوهای مدرن تا بامداد به فعالیت مشغولند. کنسرت ها و جشنواره های رقص مبتذل به گونه ای برنامه ریزی شده است که بسیاری از مسائل اخلاقی در آن نادیده گرفته می شود.
برخی از خوانندگان لس آنجلسی که پس از انقلاب اسلامی، با وطن و مردم خود، قهر کرده بودند در سالیان اخیر محملی پیدا کردند تا در نوار کشورهای همسایه شمالی (ارمنستان)، غربی (ترکیه و عراق) و جنوبی (امارات) به ارائه برنامه بپردازند. این هلال ابتذال در کشورهای همسایه ایران از شمال تا جنوب، هر ساله با به کارگیری مافیای تبلیغی خود توانسته است بلیط های این خوانندگان ورشکسته را به قیمت های گزاف به فروش برساند.
سرآمد هنر این دست از خوانندگان ورشکسته، اقدام مدونا خواننده هرزه آمریکایی بود که در اجرای خود در کشور مسلمان نشین ترکیه، با برهنه کردن بخش هایی از بدن خود که بر روی آن نوشته شده بود، ” ترس نداره” این پیام را به مخاطبان خود در خاورمیانه می داد که عصر برهنگی، غرب را فرا گرفته است و شما نیز نباید به خاطر فرهنگ و هنجارهای خود از این کار بترسید و از این غافله جدا بمانید!

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. dp.mohajer0502:

    زمان مسیرخودشوطی میکنه…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.