در اردوی ترکیه استقلال چه می گذرد؟

 تماشا: استقلال روز گذشته در کمپ گرین پارک ترکیه دومین روز از اردوی خود را پشت سر گذاشت.

امیر قلعه نویی که برای تماشای فینال یورو راهی اوکراین شده بود دوشنبه شب به اردوی استقلالی ها برگشت و بلافاصله برنامه های تمرینی را از مربیان این تیم خواستار شد. استقلال به مدت ۱۰ روز در ترکیه اردو می زند تا خود را برای لیگ آماده کند.

سوال و جواب از قلعه نویی

نکته جالب در بازگشت قلعه نویی سوال و جواب هایی بود که کادر فن یو بازیکنان از او درباره فینال یورو می کردند. آنها از قلعه نویی درباره سفرش به اوکراین و جو مسابقه فینال یورو ۲۰۱۲ و مراسم قهرمانی اسپانیا می پرسیدند.

سیم کارت ترکیه را نخرید!

قلعه نویی به بازیکنان اعلام کرده تا سیم کارت های کشور ترکیه را خریداری نکنند تا با آرامش و به دور از حاشیه اردوی ۱۰ روزه را پشت سر بگذارند. او قصد دارد در این ۱۰ روزی که در ترکیه هستند تمرکز بازیکنان را برای تمرین بالا ببرد و از حواشی داخل ایران دور کند.

همه پیگیر حضور نکونام

مسوولان استقلال و امیر قلعه نویی پیگیر آخرین وضعیت مذاکره فتح الله زاده و جواد نکونام بودند. سرمربی استقلال پس از بازگشت از اوکراین با فتح الله زاده تماس گرفت و پیگیر مذاکرات این دو نفر شد. همچنین بازیکنان استقلال که در تیم ملی و باشگاه پاس همبازی نکونام بودند از حضور احتمالی او ابراز خوشحالی کردند. آنها مدعی بودند که نکونام بهترین گزینه برای جانشینی تیمویان خواهد بود که به قطر رفته است.

هم اتاقی های اردو یترکیه

استقلالی ها هم اتاقی های خود را در ترکیه شناختند. مهدی رحمتی با حنیف عمران زاده هم اتاق شده است. این در حالی است که برخی اخبار حاکی از آن بود که دو دروازه بان استقلال در تیکه هم اتاق هستند. محمد محمدی هم با هاشم بیک زاده هم اتاق هستند، ضمن اینکه آرش برهانی با سیاوش اکبرپور، ایمان مبعلی با پژمان منتظری، علی حمودی با میلاد میداودی، امیرحسین صادقی با امین منوچهری، فریدون زندی با خسرو حیدری و … در این اردو هم اتاق هستند.

حاجی، جمعه در ترکیه

فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال، به همراه منصور پورحیدری و امین نوروزی روز جمعه به کمپ استقلال در ترکیه ملحق می شوند. فتح الله زاده در تهران باقی مانده تا تکلیف بازیکنانی مثل نکونام و خلعتبری را مشخص کند و بعد به اردوی استقلال در ترکیه اضافه شود.

اکبرپور مشکلی ندارد

سیاوش اکبرپور در اولین جلسه تمرینی استقلال در نوبت بعدازظهر دچار آسیب دیدگی جزئی شد که با تلاش کادر پزشکی این موضوع برطرف و این بازیکن بدون مشکل در تمرین دیروز شرکت کرد. فریدون زندی هم که در تهران دچار آسیب دیدگی از مچ پا شده بود در دومین تمرین این تیم در ترکیه شرکت کرد. البته زندی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، سبک تر از سایر بازیکنان تمرین می کند.

ناراحتی برهانی از شایعات داخل ایران

آرش برهانی که در آخرین لحظات قرارداد خود را با استقلال ثبت کرده بود از انتشار شایعه دلخوری اش به خاطر مسائل مالی به شدت ناراحت بود. این بازیکن آخرین نفری بود که بدون حضور مسئولان استقلال قراردادش را با استقلال ثبت کرد تا گفته شود که او به این دلیل تنهایی به هیئت فوتبال رفت که چک او پاس نشده بود.

سفر ساموئل به ترکیه در ابهام

جی لوید ساموئل که به تازگی قرارداد خود را با استقلال تمدید و ثبت کرده برای رفتن به ترکیه با مشکل روبرو بود. البته ساک و وسایل این بازیکن ارسال شده ولی ظاهرا این بازیکن با مشکل مالیاتی روبرو شده و نمی تواند در اردو یآبی پوشان حاضر شود. سفر این بازیکن و همراهی او در ترکیه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. همچنین مسئولان استقلال در تدارک سفر رودریگو توسی به ترکیه هستند و این بازیکن پس از دریافت برگه تسویه حساب راهی استانبول می شود.

بازیکنان وزنه زدند

بازیکنان استقلال صبح دیروز از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی در سالن وزنه کمپ گرین پارک در حضور قلعه نویی تمرینات خود را پیگیری کردند. محور این تمرین برنامه های بدنسازی بود و قرار بود تمرینات تاکتیکی این تیم از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ترکیه پیگیری شود.                         


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.