در اطلاعیه دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام شد: هشدار به مسافران نوروزی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در اطلاعیه دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام شد:
هشدار به مسافران نوروزی

پرشین خودرو: با توجه به افزایش سرمای هوا و وزش باد شدید در برخی از استان‌های شمالی و شرق کشور و ایجاد مشکلاتی برای مسافران نوروزی، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای، هشدارها و توصیه‌هایی را به مسافران نوروزی اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش سرمای هوا و وزش باد شدید در برخی از استان های شمالی و شرق کشور و ایجاد مشکلاتی برای مسافران نوروزی، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای، هشدارها و توصیه های لازم را در این رابطه به شرح زیر اعلام کرده است:

۱- هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل به شماره ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه ۱۳۴ از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

۲- چنانچه برودت هوا سفر نوروزی تان را تحت تاثیر قرار داده است می توانید به ایستگاههای امداد و نجات که در طول جاده ها مستقر می‌باشند مراجعه و کمک های لازم را دریافت نمائید.

۳- به مسافرانی که در چادرهای مسافرتی اسکان یافته اند؛ پیشنهاد می شود در استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی را رعایت و از تجهیزات غیر استاندارد استفاده نکنند.

۴- توصیه می شود مسافران نوروزی به منظور برنامه ریزی دقیق و اطلاع از آخرین وضعیت حمل و نقل هوایی با سامانه ۱۹۹ و جهت بررسی خطوط ریلی با شماره ۵۱۴۹ تماس برقرار نمایید.

۵- هموطنان گرامی در نظر داشته باشید سامانه ۰۹۶۶۹ به منظور پاسخگویی به شکایات و نیز ارائه اطلاعات گردشگری در هر مرحله از سفر های نوروزی یاریگر شما خواهد بود.
منبع: فارس


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.