در المپیک باید مزد زحماتم را بگیرم/ محکوم به مدال آوری هستم

ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد گفت: برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ و کسب نتیجه در این رویداد بزرگ لحظه شماری می‌کنم.

صادق گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: سه سال متوالی است که عضو تیم ملی هستم و در سال ۲۰۰۹ صاحب مدال مسابقات جهانی دانمارک شدم ودر سال های ۲۰۱۰و۲۰۱۱نیز به مدال نقره رقابت‌های جهانی رسیدم.

وی با بیان این که امسال باید نتیجه زحمات چندین ساله‌ام را در المپیک بگیرم تصریح کرد: از آن جا که مدال المپیک ارزش متفاوتی نسبت به سایر رقابت‌ها دارد و به دلیل آن که این رقابت ها هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود ممکن است شانس حضور در آن دیگر مهیا نشود پس محکومم بهترین کشتی‌های دوران زندگی‌ ورزشی‌ام را در این میدان بزرگ بگیرم تا در نهایت به یکی از سکو‌های قهرمانی برسم.

کشتی گیر ملایری کشورمان اضافه کرد: کشتی گیران بسیاری در جهان و کشورمان وجود دارد که صاحب چندین مدال جهانی هستند اما در المپیک نتوانسته‌اند موفقیتی به دست آورند که خودهمین موضوع جایگاه و اهمین این مسابقات را به خوبی نشان می‌دهد.

وی درباره این سوال که چه برنامه ای برای شکست “بارفس” آمریکایی و “چارگوش” روس دارد گفت:‌البته این که جردن بارفس و دنیس چارگوش دو تن از بهترین‌های وزن ۷۴ کیلوگرم هستند شکی نیست اما راه کشتی گرفتن با آنها را یاد گرفته‌ام، ضمن آن که با دیدن فیلم مسابقات اخیر سایر حریفان را نیز به کمک کادر فنی آنالیز کرده‌ام.

گودرزی برای آن که به صورت خیلی کوتاه خود را معرفی کند اظهار داشت: صادق گودرزی هستم در سال ۱۳۶۷ در ملایر متولد شدم، راه وروش کشتی گرفتن را نزد پدرم سعید گودرزی که یکی از مربیان سازنده کشو راست آموختم. هیچ برنامه‌ای برای ازدواج ندارم.پس از رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان سه بار دررقابت‌های جهانی کشتی گرفتم که صاحب دو مدال نقره در روسیه و استانبول و یک برتر در دانمارک شدم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی‌های آسیایی گوانگجو روی سکوی نخست ایستادم و دو مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را نیز درکارنامه دارم، هم اکنون نیز در آخرین  اردوی تیم ملی تمرینات خود را جهت اعزام به بازی‌‌های المپیک ۲۰۱۲ زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنم و در روز جمعه ۲۰ مرداد کشتی‌هایم در میدان بزرگ المپیک شروع می‌شود که امیدوارم بتوانم نتیجه سال‌ها تلاشم را با یک مدال خوشرنگ بگیرم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.