در امر به معروف و نهی ازمنکر وظیفه اوّل بسیجیان تذکر لسانی است

سه شنبه ۲۷ تیر – ۰۴:۴۲:۴۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون:

بزرگنمایی:  

فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون درجمع بسیجیان پایگاه شهیدبهشتی شهر بردخون گفت:بسیجیان همواره پیشتاز صحنه های حساس نظام وانقلاب بوده اند به نحوی که اگر آنان دردفاع ازکشور در برابر دشمن بعثی مشارکت نمی کرد شاید نتیجه جنگ چیزی غیر از آنچه بود که حاصل شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، یوسف درویشی افزود:۶۰۴نفر از بسیجیان بخش بردخون وارد میدان دفاع از کشور شدند که ۲۱شهید تقدیم انقلاب کردند و امروز نیز انتظار می رود بسیجیان در میدان جنگ فرهنگی وارد شوند و در زمینه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند تا دشمن نتواند در شبیخون فرهنگی به اهداف شوم خود برسد.
وی اضافه کرد:بحث بی حجابی و بدحجابی در بین مردان و زنان وجود دارد که مختص زنان نیست و مردان نیز موظف به رعایت حجاب هستند و در این موضوع بسیج با نصب بنرتبلیغاتی حاوی پیام های اخلاقی درمجامع عمومی ومعابر وخیابان ها تلاش می کند درجهت آگاه سازی و بالابردن شناخت و اطلاعات مردم گام بردارد که در این امراز همه توان خود بهره می برد و عزیزان بسیجی نقش ویژه ای دراجرای این برنامه ها خواهند داشت.
درویشی از رواج منکرات درجامعه انتقاد کرد وگفت:متأسفانه جمعه بازار بردخون و برخی مجامع عمومی وخیابان ها مروج بدحجابی و بداخلاقی درمنطقه شده وبسیج می کوشد با تذکر لسانی بدون استفاده ازقوه قهریه برای از بین بردن چنین اعمالی به وظیفه خود عمل کند و برای این کارجلسات طرح صالحین وشجره طیبه وبرنامه های فرهنگی مذهبی در بین بسیجیان اجرا می شود و حوزه مقاومت درجهت رفع این معضلات درمنطقه ازنظرات بسیجیان بهره می برد.
این مقام مسئول تصریح کرد:به منظورعمل به فرمایش مقام معظم رهبری طرح قرآنی۱۴۴۶در بین بسیجیان بخش بردخون اجرا می شود که هدف گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و حفظ جزء۳۰قرآن کریم است.
اردوی طرح صالحین با حضور شورای پایگاه،شجره طیبه وشورای امر به معروف ونهی ازمنکر پایگاه شهید بهشتی بردخون در جوار بی بی هاجر روستای گنخک برگزار شد.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۰۴۴۲۱۴۸۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.