در انتخابات باید خط رهبری و ولایت فقیه دنبال شود

۰۳م اسفند ،

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری؛

در انتخابات باید خط رهبری و ولایت فقیه دنبال شود و نگاه ما باید آن چیزی باشد که مد نظر رهبری است.

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری عصر دیروز در پنجاه و دومین گردهمایی مشترک معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که در سالن همایش های سازمان علمی و پژوهشی برگزار شد طی سخنرانی گفت: نقش دانشگاه ها و دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری بسیار بسیار است چرا که حوزه مشارکت مردم و انتخابات تبیین و بیان می گردد.

وی افزود: در دانشگاه ها ۳ قشر مخاطب وجود دارد اساتید، دانشجویان و کارکنان که البته این سه قشر یک خانواده بزرگ نزدیک به ۵ میلیون نفر را تشکیل می دهند که نسبت به کل جمعیت ایران که ۷۵ میلیون نفر است می توانند اثرگذاری بالایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما تجربه خوبی از مشارکت دانشگاه ها در مجلس نهم را داشته ایم بنابراین باید طوری برنامه ریزی شود که دانشگاه ها که منبع نخبه پروری به شمار می آیند مباحث را درست منتقل کنند.

خواجه سروی تصریح کرد: هیچ کس منکر پیشگامی انقلاب اسلامی در جهان امروز برای ملت های تحت سیستم نیست همه هم اذعان دارند که این نقش مهم و موثر هم اکنون به وجود آمده است.

وی اظهار داشت: دشمنان تبلیغ می کنند که نخبگان در اعمال سیاست گذاری نقشی ندارند پیشنهاد راهبردی ما در خصوص ۵ ماه آینده آن هم که هم معاونین فرهنگی و دانشجویی و هم اعضای شورای دانشگاه ها تعامل با یکدیگر داشته باشند.

خواجه سروی خاطر نشان کرد: در انتخابات آن خطی را باید دنبال کنیم که خط رهبری و ولایت فقیه است و نگاه ما قطعاً آن چیزی که مد نظر رهبر است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.