در انزلی مصدومیت‌ بازیکنان را تهدید‌می‌کند

 منصور ابراهیم زاده سرمربی نفت تهران در کنفرانس خبری قبل از بازی با ملوان گفت: ما در بازی فردا به دنبال بازی خوب هستیم ولی کار سختی در پیش داریم. شرایط آب و هوایی در بازی فردا می‌تواند در نتیجه تاثیر گزار باشد.

وی افزود: تیم ملوان از جمله تیم‌هایی است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و آنها به هماهنگی خوبی رسیده‌اند به طوری که آقای گل لیگ از تیم ملوان است و آنها با بازیکنانی که در این فصل در اختیار دارند از لحاظ تجربه هم در سطح بالایی قرار گرفته‌اند. این بازیکنان چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و درک نسبتاً خوبی از بازی همدیگر دارند.

ابراهیم‌زاده در ادامه گفت: من سال گذشته با تیم ذوب آهن در همین شرایط آب و هوایی با تیم ملوان بازی کردیم. امیدوارم که فردا شرایط آب و هوا و زمین مسابقه طوری باشد که هر دو تیم بتوانند به راحتی فوتبال بازی کنند چون در این شرایط بارانی و زمین گل آلود خطر مصدومیت بازیکنان دو تیم را تهدید می‌کند.

وی افزود : هواداران پر شور ملوان عاملی هستند که به ما انگیزه بازی خوب و تلاش بیشتر را می‌دهند. امیدواریم که فردا هواداران فوتبال بازی خوبی را شاهد باشند. در نهایت به دنبال کسب امتیاز هستیم و از هیچ تلاشی در این بازی دریغ نمی کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.