در ایران نتیجه‌گیری مهمتر از بازی‌ خوب است

  تونی اولیویرا پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر مس کرمان در نشست خبری گفت: ابتدا باید فیلم بازی را ببینم و بخوابم تا آرامش بگیرم. یک مربی در خواب هم بیدار است و به تیمش فکر می‌کند.

وی ادامه داد: در زندگی همه، روزهایی بوده که کنترل خود را از دست داده‌اند. در تیم ما قوانینی وجود دارد و همه باید به آن احترام بگذارند. در دیدار برابر مس شرایط برای برگزاری مسابقه مناسب نبود و باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزید که بر عملکرد هر دو تیم تاثیر گذاشت.

اولیویرا با بیان اینکه همیشه در تیمم نظم حرف اول را می‌زند، گفت: با شرایطی که داریم نباید توقع داشته باشید به زودی روند تاکتیکی خوبی در پیش بگیریم. نیاز به زمان داریم. در چنین بازی‌های بی‌کیفیتی مهم کسب پیروزی است که به آن رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: فصل گذشته تراکتورسازی گل‌های زیادی از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند. من هم متوجه شدم که در ایران استفاده از ضربات ایستگاهی برای تیم‌ها مهم است و دنبال نتیجه‌گیری هستند. آینده بهتر می‌شویم و تا روز آخر دست از جنگ برنمی‌داریم.

اولیویرا عنوان کرد: از پرتغال نیامده‌ام تا درخصوص عملکرد داوری اظهار نظر کنم. فوتبال خوب دو بعد دارد؛ یکی بازی خوب و دیگری داوری خوب. باید تمرکز بازیکنانم را به سمت بازی ببرم و از حاشیه دور نگه دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.