در برخی ساعات وایمکس ایرانسل رایگان می‌شود

ایسنا- ایرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.

از یک مهرماه تا ۳۰ آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل از ساعت ۲ تا ۶ رایگان خواهد بود.

بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش ۹۹۹ هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و ۹۹۹ هزار ریال و نیز مودم همراه وایمکس به ارزش یک میلیون و ۹۹۹ هزار ریال به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.

همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای ۱۲۸ تا ۲۰۴۸ کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود را برگزینند.

علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا تماس با شماره ۷۰۷ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ از دیگر خطوط، به ثبت نام وایمکس اقدام کنند.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.