در برزیل همه از ما قهرمانی جام‌جهانی را می‌خواهند

۱۶ام بهمن ،

مرد سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ دربارهٔ بزرگ‌ترین افسوس دوران بازیگری‌اش گفت: دوران کمی در کنار مسی بودم. این بزرگ‌ترین افسوس من در دوران بازیگری‌ام است. مسی دوست نزدیک من است. وقتی برای اولین بار او را دیدم، می‌دانستم که روزی بهترین فوتبالیست جهان خواهد شد. این پسر کارهایی بلد بود که برای بازیکنان بزرگ آرزو بود. مسی در سه، چهار سال قبل به طور مداوم بهترین بازیکن جهان بوده و شاید هم بهترین بازیکن تاریخ اما به نظرم نیمار که اکنون ۲۱ ساله است، می‌تواند بهتر از مسی شود. نمی‌توانم توضیح دهم که نیمار چقدر خوب خواهد شد اما مطمئنم در دو یا سه فصل آینده، نیمار بهترین بازیکن جهان خواهد شد.

رونالدینیو که چهارشنبه این هفته به همراه سلسائو در ورزشگاه ومبلی با انگلیس دیدار خواهد کرد، ادامه داد: انگلیس فوتبال فیزیکی دارد و این کار را برای ما سخت می‌کند. فکر می‌کنم بازی باکیفیتی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

رونالدینیو در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد، یک بازیکن انگلیس را در تیم ملی برزیل همبازی خود ببیند، گفت: قطعا وین رونی انتخاب من خواهد بود. او در هر تیم ملی باشد، پیشرفت می‌کند. البته اشلی کول نیز می‌تواند گزینه دیگری برای من باشد.

مهاجم تیم ملی برزیل همچنین دربارهٔ زیباترین گل و سرسخت‌ترین مدافعی که در دوران بازیگری با آن روبه‌رو شده است، گفت: گلی که با بارسلونا به ویارئال زدم و گلی که در جام‌جهانی ۲۰۰۲ به انگلیس زدم، زیباترین گل‌هایم بودند. سرسخت‌ترین مدافعی هم که با او روبه‌رو شدم، جان تری بود که همیشه من را آزار می‌داد. همچنین پائولو مالدینی نیز دیگر مدافع سرسختی بود که با او روبه‌رو شدم.

رونالدینیو در پایان دربارهٔ شانس برزیل برای قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ گفت: برزیل در هر تورنمنتی باشد، برای قهرمانی می‌جنگد؛ چه برسد به این‌که این مسابقه‌ها در خود کشور برزیل باشد. نمی‌توانید تصور کنید که جام‌جهانی چه مفهومی برای مردم برزیل دارد. در برزیل از رییس جمهور و سیاستمداران گرفته تا مردم عادی همگی از ما قهرمانی جام‌جهانی را می‌خواهند.

برزیل و انگلیس چهارشنبه این هفته در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم می‌روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.