در بعضی مهدهای کودک مفاهیم غیر اسلامی آموزش داده می گردد

۲۳م آذر ،

محمدعلی غرفان منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ مهد کودک در سراسر شهر تهران وجود دارد گفت: البته این رقم به استثنای  مهدهای مراکز دولتی، لشگری و بدون مجوز است.

وی با اشاره به اینکه بعضی مهدهای کودک در پایه پیش دبستانی نیز اقدام به جذب اشخاص می نمایند ادامه داد: نظارت و اداره مهدهای کودک به عهده سازمان بهزیستی و نظارت اداره پیش دبستانی ها به عهده آموزش و پروش است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به مطلب بالا افزود: این موضوع سبب بوجود آمدن تداخل در امور موازی کاری در آموزش کودکان شده است لذا در صورت ادامه یافتن این امر سبب آسیب دیدن اشخاص می گردد.

عرفان منش با تأکید بر اینکه در جلسات کمیته ساماندهی مهدهای کودک استان گزارشهای مردمی به دست آمده عدم نظارت صحیح این ۲ نهاد مشخص شده است تصریح کرد: عدم نظارت صحیح، نبود ساز و کار مناسب و محتوای درسی از جمله مشکلات موجود است.

وی با تأکید بر اینکه در مهدهای کودک آموزش در کنار پرورش انجام می گردد اظهار کرد: متأسفانه به سبب عدم وجود محتوای درسی مناسب و نظارت کافی و صحیح در بعضی مهدهای کودک مفاهیم غیر اسلامی به اشخاص آموزش داده می گردد که به هیچ عنوان مورد پذیرش جامعه اسلامی نیست./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.