در بیانیه جبهه پایداری تاکید شد: تصمیم جبهه در معرفی لنکرانی به عنوان نامزد تغییری نکرده است

۲۴اردیبهشت،

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که تغییری در تصمیم این جبهه برای معرفی نامزد اصلح حاصل نشده است و حضور نامزدهای گفتمان انقلاب اسلامی برای گسترش مواضع گفتمانی، فرصت مناسبی است.

متن بیانیه جبهه پایداری بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ایجاد جبهه‌ای مستحکم در برابر گفتمان سازش و ارتجاع و جریان‌های وابسته به فتنه و انحراف و رویکردهای تکنوکراتیک از مهمترین رسالت حامیان گفتمان مقاومت و عدالت در زمان کنونی است.

به استحضار ملت شریف ایران اسلامی می رساند جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت انتخاب نامزد اصلح ریاست جمهوری بر اساس وظیفه دینی و انقلابی خود و با ملحوظ داشتن جمیع شاخص های مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پس از تائید و تصویب مصوبه شورای مرکزی توسط شورای محترم فقها، به معرفی جناب آقای دکتر باقری لنکرانی اقدام نموده است و با اتمام ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیز تغییری در تصمیم جبهه پایداری حاصل نشده است.

لازم به ذکر است جبهه پایداری همکاری و همفکری و هم افزایی بین نامزدهای گفتمان انقلاب اسلامی را برای تبیین و گسترش مواضع گفتمانی در زمان انتخابات فرصتی مناسب قلمداد می کند.

جبهه پایداری ضمن دعوت نیروهای معتقد به گفتمان مقاومت و عدالت به رصد هوشمندانه و دقیق فضای سیاسی کشور نسبت به برنامه ریزی تخریب فقهای ربانی و بصیر علی الخصوص حضرت علامه مصباح یزدی حفظه الله تعالی اخطار می دهد و این برنامه ریزی ها را طراحی شده توسط مراکز قدرت و ثروت و پیروان گفتمان سازش و ارتجاع می داند.

به فضل الهی امت حزب اللهی و ولایتمدار اجازه پیاده شدن نقشه های شوم دشمنان این کشور را نخواهد داد و ملت قهرمان و آگاه ایران، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب ادام الله ظله العالی با حضور گسترده در انتخابات پیش رو و با انتخاب نامزد اصلح نقشه های پیچیده دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب خواهند نمود.»
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.