در تعطیلات کریسمس ۸ میلیون بار پرندگان خشمگین دانلود شد

۱۷م دیماه ، موبنا- آمارها نشان داده که در طول تعطیلات کریسمس کاربران بیش از هشت میلیون بار نسخه‌های مختلف بازی پرندگان خشمگین را دانلود کردند.

این در حالیست که در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۱۲ میزان دانلود بازی پرندگان خشمگین ۶٫۵ میلیون بار گزارش شد.

دانلود هشت میلیون بار از بازی Angry Birds شامل همه نسخه‌های این بازی است.
آمارها نشان داده که از کل بازی‌های دانلود شده، ۴۶ درصد توسط دستگاه‌های مبتنی بر iOS و سیستم عامل آندروید دانلود شده است.

پرندگان خشمگین (Angry Birds)‏ یک بازی ویدیویی فکری، ساخته راویو موبایل است که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز انتشار یافت.

در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که داخل آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در فروشگاه نرم‌افزاری اپل انتشار یافت. تاکنون ۱۲ میلیون کپی از این بازی از فروشگاه اپل خریداری شد.

بعد از موفقیت کم نظیر این بازی نسخه‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شد که با اتکا به محیط جذاب و ریتم کمدی با موفقیت بیشتری روبه رو شد، به طوری که تخمین زده می‌شود مجموعاً بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران دانلود شده است.

این بازی تقریبا هر سه ماه یکبار(فصل) با یک به روز رسانی تازه همراه‌ است. علاوه بر این نسخه‌های اختصاصی از این بازی به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.