در تلاشیم مشکل ناظرین کشاورزی را حل کنیم

۳۰م دیماه ،

برای همین هم با کشاورزان حمایت شوند اما گاهی این اتفاق نمی افتد ومشکلاتی برای آن ها پیش می آید برای مثال علی در این رابطه برای خبر آنلاین نوشته:
ناظرین کشاورزی حدود ۱۰ سال است که با حقوق زیر ۱۵۰۰۰۰ تومان و بدون بیمه و مزایا کار میکنند به امید روزی که استخدام شوند . ولی به رغم تصویب قانون ۱۰۰۰۰ نفر ناظرین کشاورزی در مورخ۹۰/۱۱/۱۲ در مجلس شورای اسلامی که تصویب کردند تا این استخدام بدون آزمون و بر اساس سوابق و دیگر معیارهایی که تصویب شده انجام گیرد . متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی تا بحال از اجرای قانون سر باز زده و ما باز هم مانده ایم و بلاتکلیفی .
از شما خواهش دارم پیگیری بفرمایید تا سرنوشت هزاران جوان بیکار که حتی بعضی از آنان به مرز فروپاشی کانون خانواده رسیده اند روشن گردد
واما رحمت الله نوروزی عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت:قرار بود که ما در این حوزه یک تحول اساسی را رقم بزنیم آن هم با توجه به بحث های ماده ۱۳و۱۸۰اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است اما با این حال من شخصا نسبت به وضعیت این گونه اشخاص نظر حمایتی دارم چون این مبالغ واقعا جوابگوی معیشت آن ها نیست اما در تلاشیم که در این مورد به یک نتیجه مطلوب برسیم تا این عزیزان از بلا تکلیفی رها شوند.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.