در تهران راه اندازی می شود دو مرکز جدید خرید و فروش ﺧﻮدرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در تهران راه اندازی می شود
دو مرکز جدید خرید و فروش ﺧﻮدرو

ممتازنیوز: ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﺪھﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ و ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺷﮭﺮ ﺗﮭﺮان در مراسم چیدمان هنری عبور که در آن ۱۲۰۰ماکت خودرو در مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران به صورت مارپیچ چیده شده بودند، از راه اﻧﺪازی دو ﻣﺮﮐﺰ ﺟﺪﯾﺪ ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش ﺧﻮدرو در ﺗﮭﺮان ﺧﺒﺮ داد.

به گزارش ممتازنیوز، رﺿﺎ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﮔﻔﺖ: اﯾﻦ دو ﻣﺮﮐﺰ در ﻧﻮروز ۹۳ اﻓﺘﺘﺎح ﺧﻮاھﻨﺪ ﺷﺪ و ﺑﺎ راه اﻧﺪازی اﯾﻦ دو ﻣﺮﮐﺰ ﺗﻌﺪاد ﻣﺮاﮐﺰ ﺧﺮﯾﺪ و ﻓﺮوش ﺧﻮدرو در ﺷﮭﺮ ﺗﮭﺮان ﺑه ۷ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﯽرﺳﺪ.
وی در این مراسم که با همکاری دانشجویان رشته هنر، محیط زیست ومدیریت شهری برگزار شد اظهار داﺷﺖ: ﻣﻘﻮﻟﻪ ازدﯾﺎد ﺧﻮدرو در ﮐﻼنﺷهرھﺎ ﯾﮏ ﻣﺸﮑﻞ ﺑﺰرگ و ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻮاﻧﻊ ﺷﺪﯾﺪ در زﯾﺴﺖ ﺷهری ﻣﯽﺷﻮد.
قدیمی اظهار داشت: مقوله ازدیاد خودرو در کلان‌شهرها یک مشکل بزرگ و باعث موانع شدید در زیست شهری می‌شود.
وی تصریح کرد: به همین منظور مدیران شهری در هر کلان‌شهر بزرگ سعی و تلاش دارند برای رفع مشکلات خودروها، برنامه‌های متعددی را به اجرا بگذارند.
قدیمی بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر در تهران شاهد هستیم که شهروندان با مشکلات بسیاری برای پارک خودروی خود مواجه هستند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: در همین راستا شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران سعی کرده است برنامه‌های خوبی را در سالهای اخیر برای رفع مشکلات ترافیکی انجام دهد.
وی گفت: سال گذشته بحث آرام‌سازی پیاده‌روها در دستور شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران قرار گرفت و در این راستا اقدامات خوبی در مناطق مختلفی چون سپهسالار، باب همایون و همچنین خیابان ۱۵ خرداد انجام شد.
قدیمی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در سالهای گذشته در منطقه ۱۷ شهریور شاهد آن بودیم با یک برنامه منظم مشکلات این منطقه کاهش پیدا کرده است و بنا داریم در آینده مشکلات آنجا را به طور کامل برطرف کنیم.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران سال گذشته راه‌اندازی سه مرکز خرید و فروش جدید را در دستور کار خود قرار داد و در مناطق مختلفی چون چیتگر، شهید دوران و همچنین خاوران مراکز خرید و فروش جدید راه‌اندازی شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۵ مرکز خرید و فروش در تهران راه‌اندازی شده است که این مراکز در قسمتهای مختلف شهر تهران فعال هستند و بنا داریم تا نوروز ۹۳ دو مرکز جدید دیگر در تهران راه‌اندازی کنیم.
قدیمی در خصوص مراسم «چیدمان هنری عبور» و مرکز خرید و فروش شهید دوران گفت: این کار با همکاری دانشجویان مدیریت شهری، محیط زیست و دانشجویان هنر انجام شده است که ایده از طرف دانشجویان و اسپانسر این مراسم شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بوده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری نمایشگاه‌داران خیابان ۱۷ شهریور و انتقال کامل آنها به مراکز خرید و فروش خودرو در مناطق مختلف تهران مشکلات زیست محیطی آن منطقه به طور کامل در چند ماه آینده برطرف شود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: شهروندان می‌توانند برای خرید و فروش خودروهای مورد نظر خود در مناطق مختلف از جمله غرب، جنوب و شرق تهران به مراکز خرید و فروش مراجعه کنند.
قدیمی در پاسخ به این پرسش که آیا استقبال شهروندان از مراکز خرید و فروش قابل قبول بوده است یا خیر؟ گفت: نظرسنجی‌ها و آمارها نشان می‌دهد که شهروندان از این مراکز رضایت دارند.
وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پردیس خودرو در شهر تهران گفت: بنا داریم تا ابتدای سال ۹۳ این مرکز را با تمام امکانات افتتاح کنیم ضمن اینکه هم اکنون شهروندان تهرانی می‌توانند برای خرید و فروش موتورسیکلت نیز به مرکز شهید رجایی در جنوب تهران مراجعه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.