در جشنواره ملی قهرمانان صنعت,۵۰ شرکت پیشتاز ایران معرفی می‌شوند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت با هدف حمایت از تولیدات ملی و سرمایه ایرانی فردا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد

مرکز همایش‌های صدا و سیما

.خبراقتصادی: نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با هدف حمایت از تولیدات ملی و سرمایه ایرانی توسط بخش خصوصی و با همکاری و همفکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت، معدن و تجارت فردا(۲۵ آذرماه) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و در آن ۵۰ شرکت و برند پیشتاز بازار ایران معرفی می‌شود.

براساس مدل ارزیابی جشنواره، برندها و شرکت هایی به عنوان پیشتاز بازار معرفی می گردد که بتوانند در مراحل سه گانه ارزیابی بیشترین امتیاز را کسب کنند.

این سه مرحله عبارتند از: تحقیقات میدانی، نظرسنجی از مصرف کنندگان و ارزیابی مدارک و مستندات شرکت های متقاضی که در حال حاضر مرحله اول به پایان رسیده است و طی روزهای آینده از طریق مطبوعات و وب پایگاه اینترنتی جشنواره اقدام به برگزاری نظرسنجی و جمع آوری نظرات مردم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در حال حاضر یکی از معتبرترین جوایزی است که در عرصه تجلیل از برترین و موفق ترین شرکت های ایرانی هر ساله برگزار و از مدیران این شرکت ها و ساز مان ها طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل می آید.

این جشنواره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و تاکنون هفت دوره در سطح ملی با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، کار و تعاون، اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی ، رئیس کمیسیون های صنایع و معادن، انرژی، برنامه و بودجه برگزار شده است.

انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز بازار ایران، انتخاب و معرفی واحدهای برتر در صنعت نفت و انرژی و انتخاب و معرفی واحدهای نمونه صنعتی و معدنی موضوعات این جشنواره را تشکیل می دهند و در بخش جانبی نیز از واحدهایی با قدمت بالای ۵۰ سال تجلی خواهد شد.

این گزارش می افزاید: ارج نهادن به تجربیات بزرگان و پیشکسوتان صنعت کشور، افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت های بخش صنعت، معدن و تجارت و نشان دادن موفقیت ها و دستاوردهای بخش خصوصی از طریق این جشنواره، افزایش ظرفیت های رقابت پذیری صنعت کشور، تلاش برای توسعه فرهنگ برندسازی، زمینه سازی جهت تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق و ایجاد بستری مناسب جهت توسعه فرهنگ ساخت داخل و صادرات کالاهای ایرانی از جمله اهداف این جشنواره عنوان شده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.