در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت؛ ادبیات رئیس جمهور در برابر رئیس مجلس و نمایندگان محکوم شد – اخبار سیاسی

سید رمضان شجاعی کیاسری سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، درباره جزئیات نشست عصر امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه در نشست امروز مسائل اقتصادی، ارز و حمایت از تولید ملی مطرح شد، به مهر گفت: قرار است در جلسه علنی فردای مجلس شورای اسلامی دو طرح دو فوریتی با محوریت حل مشکلات اقتصادی توسط برخی نمایندگان ارائه شود که این دو طرح مورد حمایت فراکسیون رهروان ولایت خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت همچنین با اشاره به بررسی سخنان اخیر رئیس جمهور در جلسه امروز گفت: نمایندگان معتقد بودند سخنان رئیس جمهور موجب نگرانی است و تاسف را به همراه داشت. توقع می رفت رئیس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی سخنانی را بیان کند که فضای آرامش بخشی را به بدنه جامعه و بخش اقتصادی انتقال دهد و از فرافکنی در سخنان خود پرهیز کند. همچنین اعضای فراکسیون رهروان ولایت معتقد بودند در حال حاضر فضا و شرایط به گونه ای نیست که دولت توپ را در زمین دیگران بیاندازد. اعضای فراکسیون رهروان ولایت همچنین ادبیات رئیس جمهور در برابر رئیس مجلس و نمایندگان را محکوم کردند و نگرانی شدید خود را از این سخنان ابراز داشتند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در نشست خبری خود برخی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و قوا را به دخالت و کم کاری متهم کرد، گفت: امید است رئیس جمهور از دستگاه‌هایی نظیر قوه قضائیه، سپاه پاسداران، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و خبرگزاری‌ها دلجویی کند تا فضا تلطیف شود.

وی همچنین در خصوص نظر رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نشست خبری رئیس جمهور گفت: آقای لاریجانی در این نشست نظر خاصی در خصوص صحبت های رئیس جمهور نداشتند اما بر خویشتنداری، و تعامل قوا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات اساسی کشور تاکید کردند.

شجاعی کیاسری تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس گام های اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور برداشته اند که مطرح شدن دو طرح دوفوریتی نمونه ای از آن است.

وی همچنین گفت: در این جلسه مطرح شد با توجه به اولویت هایی که در کشور وجود دارد بهتر است استیضاح وزیر ورزش مطرح نشود و این موضوع اولویت دار نیست. با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور بهتر است مجلس به حل و رفع مشکلات اقتصادی بپردازد.

شجاعی کیاسری خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت فردا صبح قبل از جلسه علنی مجلس، جلسه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و استیضاح کنندگان داشته باشد تا نمایندگان در خصوص منتفی شدن استیضاح به توافق برسند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.