«در جنگل» روز کریسمس ۲۰۲۴ اکران می‌شود

۲۴خردادماه،

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو «والت دیزنی» که مسئولیت ساخت و اکران فیلم موزیکال «در جنگل» (Into the Woods) را برعهده دارند به تازگی اعلام کرده‌اند که این فیلم سینمایی در روز کریسمس ۲۰۲۴ میلادی (دی ماه هجری شمسی) روی پرده سینماهای آمریکا شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «در جنگل» که براساس نمایشی با همین نام ساخته می‌شود داستان زن و شوهری نانوا را به تصویر می‌کشد که به داخل جنگلی مرموز وارد می‌شوند و در آنجا با شخصیت‌هایی مانند «راپونزل»، «سیندرلا» و «شنل قرمزی» برخورد می‌کنند.

جانی دپ در این فیلم سینمایی در نقش گرگ داستان «شنل قرمزی» و مریل استریپ نیز در نقش جادوگر بازی می‌کنند. همچنین جک گیلنهال و کریس پاین نیز به ترتیب در نقش شاهزاده داستان «سیندرلا» و شاهزاده داستان «راپونزل» ایفای نقش می‌کنند.

امیلی بلانت نیز در این پروژه به عنوان همسر مرد نانوا ایفای نقش می‌کند و تریسی اولمان نیز در «در جنگل» در نقش مادر جک غول کش بازی می‌کند.

همچنین راب مارشال؛ کارگردان فیلم‌‌های سینمایی موزیکالی مانند «شیکاگو» (Chicago) و «نه: (Nine) نیز ساخت فیلم سینمایی موزیکال «در جنگل» را برعهده دارد و جیمز لپاین نیز فیلمنامه لین پروژه را می‌نویسد.

انتهای پیام/م/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.