در حمله مردان مسلح به روستایی در ساحل عاج شش نفر کشته شدند

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی /۰۲/۰۷
منابع نظامی ساحل عاج روز چهارشنبه اعلام کردند در حمله سه شنبه شب مردان مسلح به روستای ساکره در جنوب غربی ساحل عاج واقع در مناطق مرزی این کشور با لیبریا شش نفر کشته شدند.
یک منبع نظامی مستقر در پایگاهی در شهر گیگلو، واقع در حدود یکصد کیلومتری شمال روستای ساکره به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد « در حمله شبانه به روستای ساکره شش نفر کشته شدند » و منابع محلی نیز این آمار
را تایید کردند.
یکی از ساکنان منطقه همچنین تصریح کرد در این حمله دو نفر نیز زخمی شدند.
یکی از اعضای ستاد نیروهای جمهوری خواه ساحل عاج اعلام کرد « مهاجمان که حوالی ساعت دو بامداد به وقت محلی به روستای ساکره حمله کردند، به سلاح های سنگین از جمله راکت مسلح بودند و نیروهای ما موفق شدند تا مرز لیبریا آنها را تعقیب کنند ».
منبع نظامی مستقر در گیگلو همچنین با اشاره به این مطلب که به اعتقاد وی عاملان این حمله شبه نظامیان طرفدار لوران باگبو، رئیس جمهور سابق ساحل عاج هستند که در لیبریا پایگاه های دارند و برای سرقت اموال روستائیان به این حملات اقدام می کنند، افزود آنها چهار نفر از مهاجمان را نیز دستگیر کرده اند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از ابیجان، این منبع خاطر نشان کرد در حال حاضر آنها به طور کامل بر اوضاع مسلط هستند اما دسترسی به منابع مستقل برای تایید گفته های وی امکان پذیر نبود.
۱۵۲/۱۰۴

IRIBNews RSS PoliticNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.