در خیابان‌های اطراف بازار تهران چه گذشت – اخبار اجتماعی

تجمعات پراکنده امروز تهران که در برخی خیابان های منتهی به بازار تهران دیده می شد منجر به بروز ترافیک نسبتا سنگین در این مناطق شد که مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگاران مهر از سطح شهر تهران حاکی است که برخی مناطق تهران در حوالی بازار و مراکز خریدوفروش ارز و سکه از صبح امروز چهار شنبه وضعیت بی ثباتی داشته و برخی اعتراضات پراکنده باعث تعطیلی اصناف شده است.

نیروهای امنیتی و انتظامی از ظهر امروز با حضور در این مناطق سعی در ایجاد آرامش در این مناطق و بازگرداندن شرایط عادی به این مناطق کردند.ماموان انتظامی اقدام به برخورد و دستگیری با عوامل تحریک کننده داشتند و سعی کردند افراد حاضر در تجمعات پراکنده را متفرق کنند.

تجمعات پراکنده امروز تهران که در خیابان های فردوسی، چهارراه استانبول،منوچهری،میدان امام خمینی دیده می شد منجر به بروز ترافیک نسبتا سنگین در این مناطق شد که مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ایجاد کرد.

در همین رابطه سرهنگ خلیل هلالی ظهر امروز در خصوص تعطیلی بخشی از بازار تهران گفت: همیشه جمعیت شناوری در بازار حضور دارند . حضور چند نفر و تماشای اوضاع دلیل بر تجمع و تعطیلی نیست و خبری تاکنون در خصوص تعطیلی بازار نداشته ایم.
وی در خصوص برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی گفت: بر اساس قانون هر واحد صنفی بر اساس نظر اتحادیه می تواند تا ۱۵ روز بسته باشد اما اگر فردی به منظور اخلال در نظام اقتصادی یک روز نیز مغازه خود را تعطیل کند مرتکب جرم شده و مرجع قضایی در صورت تشخیص اخلالگری با این افراد برخورد می کند.
هم اکنون اوضاع در این مناطق آرام گزارش می شود.

 

بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.