در دوران افت پس از المپیک هستم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

تیرانداز المپیکی کشورمان در خصوص حضورش در مسابقات جایزه بزرگ گفت: افت پس از بازی‌های المپیک و ارتقای سطح توانایی تیراندازان ایرانی باعث شد نتوانم به مقامی بالاتر از سومی دست یابم.

الهه احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از بازی‌های المپیک در دوران استراحت به سر می‌بردم و برای مسابقات جایزه بزرگ تنها دو هفته تمرین داشتم. تمام ورزشکاران حرفه‌ای پس از مسابقات مهم مانند المپیک در مرحله افت قرار می‌گیرند تا اینکه با از سر گیری تمرینات دوباره به وضعیت قبل خود باز کردند.

متاسفانه برای من هم این اتفاق افتاد و جایزه بزرگ در دوران افتم برگزار شد به همین دلیل همین مقام نیز برای من ارزش دارد ولی نباید دیگر فاکتورها را نادیده گرفت، بانوان تیرانداز ایرانی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشتند و توانایی‌هایشان در حد مقام‌های بالای مسابقات جهانی است.

وی افزود: همین امر باعث شد موفق به کسب مقام دوم هم نباشم زیرا مقام دوم توسط یک ایرانی گرفته شدکه این اتفاق باعث خوشحالی است و آینده روشن تیراندازی را نشان می‌دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: مورد دیگری که تاثیر مستقیم بر عملکردم داشت کمبود یا بود، این موضوع مانع انجام تمرینات منظم می‌شد و نتوانستیم در رشته‌های ضعیف تمرینی داشته باشیم. نبود یا لغو تمرینات و انجام تمرینات خشک تاثیر به سزایی در عملکرد تمام تیراندازان داشت و گمان می‌کنم اگر تمام شرایط فراهم بود، مقام‌های بهتری توسط ایرانیان کسب می‌شد.

وی در خصوص اهدا جوایز از سوی فدراسیون گفت:‌ با توجه به پایان کار اداری فدراسیون روز گذشته موفق به دریافت جایزه‌ام نشدم اما به زودی پاداش اهدایی از سوی فدراسیون را می‌گیرم زیرا در صحبت با برخی از تیراندازان نیز شنیده‌ام بر خلاف سال گذشته پاداش نفرات برتر مسابقات هم‌پای با تیراندازان خارجی اهداء شده است.

احمدی در ادامه بیان داشت: تمام مسابقاتی که در رشته تیراندازی برگزار می‌شوند، از اهمیت بالایی برخوردارند اما من از دو هفته قبل تمریناتم را با تمرکز بر مسابقات جهانی چین آغاز کرده‌ام و هدفم کسب مقامی است که بانوان تیرانداز ایران را در جهان مطرح کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روند پیشرفت تیراندازان ایرانی ادامه یابد تا نام ایران در رشته تیراندازی جهان مطرح شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.