در دیدار رویانیان با کی روش چه گذشت؟

مدیرعامل پرسپولیس جمعه به تمرین تیم ملی رفت. او که قصد روحیه دادن به ملی پوشان را داشت با بازیکنان وکادر فنی صحبت کرد.

رویانیان با کی روش گرم گرفته بود و دقایق زیادی با او صحبت کرد. گفته می شود قسمتی از حرف های منتشر نشده و مهم آنها در مورد ژوزه بود. ژوزه چند روز قبل موضع تندی علیه کی روش گرفته و سرمربی تیم ملی را عامل اختلاف خودش و کریمی معرفی کرد.

 ظاهرا رویانیان که قصد دلجویی از کی روش را داشته به او گفته: «از حرف های مانوئل ناراحت نشو. او نظر خودش را به عنوان هموطنت اعلام کرده، نه به عنوان مربی پرسپولیس. من موافق حرف های او نیستم.»

 شنیده می شود رویانیان خودش هم ابتدا با کی روش مشکلاتی داشته، ولی حضور کی روش در VIP ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم و صحبتی که با هم داشتند، باعث شده نظرش تغییر کند: «من خودم هم با شما مشکلاتی داشتم اما بعد از اینکه در بازی با آلومینیوم فرصت شد حرف بزنیم، از مواضع خودم کوتاه آمدم.

 شما مربی با کلاس جهانی هستید. از شما تشکر می کنم که به پرسپولیس نگاه فنی و حرفه ای دارید و به رغم تمام مشکلات و فضای خاص فوتبال ما با نگاه تیزبینانه بازیکن مد نظر خود را انتخاب می کنید. این نشان دهنده تجربه شماست.»

 طبق آن چیزی که منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس تایید می کنند کی روش هم حساب ژوزه را از پرسپولیس جدا کرده: «من صحبت های مانوئل  را به پای شما و باشگاه پرسپولیس نمی گذارم. کاش تمام مدیران مثل شما همکاری می کردند.

ژوزه با من مشکل شخصی دارد و این را همه می دانند. اما من مربی تیم ملی هستم و بین المللی به این ماجرا نگاه می کنم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.