در راه پاک کردن فوتبال کم نیاورید

۳۱فروردین۱۳،

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اعلام اینکه امیدوار است دوستان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در راه پاک کردن فوتبال از ناپاکی ها کم نیاورند، گفت: درخواست ما از تاج برای اجرا شدن عدالت این است که تا مشخص شدن رای نهایی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بازی های پلی آف را به تعویق بیندازند.

به گزارش ممتازنیوز، عبدالمجید رمضانی در گفتگو با مهر در خصوص رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد ممنوع الفعالیت شدن کادر فنی و سرپرست تیم شهرداری تبریز تا اطلاع ثانوی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به سبب اقداماتی که در راه پاک کردن فوتبال از ناپاکی‌ها انجام دادند، تشکر می‌کنیم و امیدوارم که در این راه کم نیاورند.

وی همچنین اضافه کرد: مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با رایی که در خصوص ممنوع الفعالیت شدن کادر فنی و سرپرست تیم شهرداری تبریز مطرح کرد،۵۰ درصد حکم را اعلام کرده‌ است.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان در همین خصوص افزود: آن‌ها باید اعلام کنند برچه مبنایی این حکم را داده و چه اتفاقاتی افتاده است که منجر به صدور این حکم شده است. اگر موضوع در چارچوب زمین فوتبال بوده به طور مثال به داوری یا نحوه برگزاری بازی و… چرا کمیته انضباطی وارد عمل نشده و اگر موضوع مربوط به تبانی است هنوز ۵۰ در صد حکم باقی مانده است.

وی تاکید کرد: من این موضوع را به استاندار همدان که رئیس هیات مدیره است اطلاع دادم و او نیز قول داد که هیات مدیره باشگاه پاس همدان با جدیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد زیرا در صورت محرز شدن بحث تبانی، این حق تیم ما یا شهرداری یاسوج است که جایگزین تیم شهرداری تبریز شویم.

رمضانی در پایان گفت: درخواست ما از تاج برای اجرا شدن عدالت این است که تا مشخص شدن رای نهایی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بازی‌های پلی‌آف را به تعویق بیندازند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.