در ردیف بودجه امسال، والیبال بانوان جایگاهی ندارند/ دو بازی ملاک قضاوت عملکرد مردان نیست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از انصراف حضور این تیم در لیگ برتر بانوان خبر داد.

رسول اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در ابتدای سال ردیف بودجه باشگاه را مشخص نموده بودیم، با  توجه iبه این موضوع تیمداری در والیبال بانوان را در بودجه امسال باشگاه مشخص نکرده بودیم.

وی گفت: در آئین نامه فدراسیون والیبال عنوان شده که تیم های حاضر در لیگ برتر مردان ملزم iبه تیمداری در بخش بانوان نیز می باشند، این اساسنامه وقتی برای ما ابلاغ شد که ما بودجه سالیانه خود را مشخص نموده بودیم. iبه دلیل آنکه هزینه های حضور در لیگ برتر بانوان برای ما غیر قابل تامین بود. از حضور درمسابقات امسال صرف نظر نمودیم.

وی خاطرنشان نمود: شهرداری یک نهاد عمومی است و همهی هزینه ها باید بر اساس بودجه تعیین شده پیش برود و نمی توانیم خارج از قوانین و بودجه مشخص شده هزینه و برنامه ریزی کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم شهرداری ارومیه درلیگ برتر مردان گفت: ما تا کنون در ۲ بازی هفته اول لیگ برتر مردان iبه نتیجه برد دست پیدا نکرده ایم، اما این ۲ بازی iبه هیچ عنوان ملاک قضاوت صحیح از چگونگی حضور ارومی ها در لیگ برتر نیست.

وی تصریح نمود: iبه طور قطع تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی از قدرت های اصلی رقابت های لیگ برتر امسال محسوب خواهد شد. یکی از دلایل اصلی عدم هماهنگی قطعی و صددرصد در تیم ها تاخیر در پیوستن ملی پوشان iبه تیم بود.

وی گفت: ملی پوشان که مهره های کلیدی و اصلی تیم ما را تشکیل می دهند iبه دلیل همراهی با تیم ملی ۲ هفته پیش از آغاز مسابقات iبه تیم پیوستند این حضور در شرایطی بود که آن ها در عرصه ملی رویدادهای بزرگ و سنگینی مثل انتخابی المپیک، انتخابی لیگ جهانی و کاپ آسیا را پشت سر گذاشته بودند. با این وجود در بازی هفته دوم مقابل حماسه آمل شاهد یک دیدار حرفه ای بودیم که سطح این بازی فراتر از والیبال قاره آسیا بود iبه طور قطع در هفته های آینده با همت و همدلی بازیکنان نتایج iبهتری رت کسب خواهیم نمود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.