در رشته روئینگ نیاز به جذب مربی طراز اول دنیا داریم

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: در رشته آبهای آرام، مربیان ایرانی بسیار خوبی در اختیار داریم اما روئینگ نیاز به جذب طراز اول خارجی داریم.

 غلام رضا امینی دبیر فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: پس از این در کنار یولداشف از یک مربی بلغاری نیز هدایت تیم ملی بانوان کشورمان را برعهده داشت و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با یولداشف قطع همکاری کنیم تا خللی در اجرای برنامه های تیم ملی ایجاد نشود.

وی گفت: درحال حاضر هدف فدراسیون استفاده از افراد متخصص است وبه همین دلیل از این پس فعالیت خودرا تمام راههای سنی در تیم های ملی بانوان پیگیری خواهد کرد.

امینی افزود: خوشبختانه در رشته آبهای آرام مربیان داخلی بسیار خوبی را در اختیار داریم، به همین دلیل در بخش آقایان هدایت تیم های ملی برعهده مربیان داخلی است اما در رشته روئینگ ما نیاز به جذب مربیان طراز اول دنیا داریم ودر روئینگ در بخش داخلی ما دچار ضعف هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در رشته آبهای آرام مربیان داخلی بسیار خوبی در اختیار داریم به همین دلیل الهه خوارزمی و آیگون پژوهش در کنار دشوار فعالیت خواهند کرد، اما در رشته روئینگ ما نیاز به یک مربی طراز اول خارجی داریم نه معمولی، به همین دلیل در حال حاضر دراین رشته درحال رایزنی با چند مربی خارجی هستیم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی اسلالوم اظهار داشت: طی هفته آینده چند نفر به کادر فنی تیم ملی اسلالوم اضافه خواهند شد وهدف اصلی ما نیز استفاده از نیروهای استانی است و در نظر داریم فعلا با این مربیان کار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اینکه بنده به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم در صورت صلاحدید هیئت رییسه فدراسیون پس از اعزام تیم ملی به اردوی برون مرزی از یک مربی خارجی نیز به صورت مقطعی استفاده می کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.