در زمستان بدنتان را اینگونه آبیاری کنید

۲۱ آبان ،

این روزها هوا به سمت سرد شدن می رود و کم کم حال و هوای زمستان در حال نزدیک شده است و این هوای سرد مواردی را نیز همراه خودش می آورد.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز، با آغاز شدن زمستان و سرد شدن هوا بسیاری از اشخاص میل کمتری به نوشیدن آب دارند و این سبب می گردد تا بدن خشک شود و آب لازم به دستگاه های بدن نخواهد رسد. برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید باید از راه های مختلف وارد شوید و این مشکل را کاملا از بین ببرید.

میوه و سبزیجات

بیشتر میوه ها و سبزیجات حاوی اب می باشند و خوردن آن می تواند بخشی از اب لازم بدن شما را تامین کند. بهتر است تا روزانه حداقل دو نوع میوه متفاوت و همچنین سه نوع سبزی خاص مصرف کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا آب بدنتان را همراه با انواع ویتامین به دستگاه های داخلی برسانید.

چای صبحانه

هنگام صبحانه بهترین وقت برای این است که بخشی از اب بدنتان را تامین کنید به همین سبب بهتر است تا هنگام صبحانه یک لیوان چای بنوشید. این چای می تواند حداقل تا ۵ ساعت آب بدن شما را تامین کند و همچنین از تشنگی دوباره شما جلوگیری می کند.

اب پیش از غذا

یکی از بهترین روش هایی که هم می تواند به تناسب اندام شما کمک کند و هم اینکه به تامین آب بدن یاری می رساند نوشیدن آب پیش از هر وعده غذایی است. این کار به شما اجازه می دهد تا هم کمتر غذا بخورید و هم اینکه اب مورد نیاز بدنتان تا حدی تامین خواهد شد. سعی کنید این کار را در همه طول سال انجام دهید.

برنامه داشته باشید

تعیین یک برنامه کامل برای آب خوردن در طول روز می توان به شما در داشتن یک زمستان بی تشنگی کمک کند. برای مثال تلفن همراهتان را طوری تنظیم کنید که به شما وقت نوشیدن آب را یادآوری کند. این کار بعد از مدتی به یک عادت برای شما تبدیل خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.