در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مسئولین باید نشان دهند چه کرده‌اند

مردم با کسانی که بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند

رهبر انقلاب: مسئولین بگویند چه اقدام و عملی کرده‌اند/ مسئله‌ی گرانی و بیکاری و رکود مهم است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با مردم تبریز با اشاره به روزهای پایانی سالِ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» فرمودند: مسئولین باید نشان دهند برای اقدام و عمل چه کرده‌اند؛ نگویند باید چنین بشود، بگویند چنین شد. نمی‌شود گلایه‌های مردم را نادیده گرفت؛ مسئله‌ی گرانی و بیکاری و رکود مهم است؛ مسئولین باید تلاش کنند.

امروز دشمن سعی دارد به اقتصاد کشور فشار بیاورد تا مردم دچار مشکل شده و دلزده بشوند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با مردم تبریز، با بیان اینکه امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد، فرمودند: بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم. خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.ایشان با بیان اینکه مسئولان این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت‌های ما مسئولان به حساب نیاورند، گفتند: مردم گله‌مندند. مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یک عده‌ای تعبیر آشتی ملی را می‌گویند، خاطرنشان کردند: اینها به نظر من معنی ندارد. مردم با هم متحدند. چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

 

رهبر انقلاب: به مسئولین ما میگویند اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض!

یکی از ترفندهای دشمن چه در دولت قبل آمریکا و چه دولت فعلی آمریکا این است که هی تهدید میکنند به جنگ که گزینه های نظامی روی میز است.

آن مسئول اروپایی به مسئولین ما میگوید اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض! چرا میگویند جنگ؟ چون ذهن برود به جنگ.

جنگ واقعی جنگ اقتصادی و تحریم و گرفتن عرصه کار و فعالیت و فناوری در کشور است. ما را به جنگ نظامی متوجه میکنند تا از این غفلت کنیم. جنگ واقعی جنگ فرهنگی است.

منبع: تسنیم

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.