در سال تحصیلی جدید ۲۱ هزار دانش آموز گچسارانی راهی مدرسه می شوند

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈیدالله مرادیˈ قبل از خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: یک هزار و ۹۷۰ معلم به آموزش، تعلیم و تربیت این تعداد دانش آموز گچسارانی در سال تحصیلی جدید می پردازند.

وی با اشاره به تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیان کرد: مرحله نخست این سند در سال تحصیلی جدید اجرا می ‌شود.

مرادی اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین برنامه ها در عرصه تعلیم و تربیت کشور است که می بایست نسبت به تغییرات آن به طور مطلوب آگاه شد.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را راهکار مناسبی برای توسعه و تعالی روزافزون تعلیم و تربیت در کشور دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه بهترین و مؤثرترین افراد در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند داشتن تخصص و تعهد در این افراد ضروری است.

مرادی از استقرار پایه ششم ابتدایی در مدارس کشور از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و ابراز داشت: امسال نخستین سال استقرار نظام آموزشی ۳-۳-۶ در کشور خواهد بود.

وی افزود: با اجرای سند تحول بنیادین نگرش ها و ارزش گذاری ها بر دوره ابتدایی بیش از پیش خواهد بود و به همین دلیل می بایست دبیران با همت والا و تلاش مضاعف در راستای تحقق هر چه مطلوبتر اهداف این سند گام بردارند.

مرادی مقطع ابتدایی را بسیار حساس و زیربنای سایر پایه های تحصیلی اعلام کرد و گفت: وظیفه معلمان ابتدایی در این زمینه سنگین است.

۲۸۵ آموزشگاه دولتی و خصوصی در شهرستان گچساران وجود دارد.

۷۴۶۱/۵۵۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.