در سال حماسه سیاسی احزاب باید فعالیت مضاعف داشته باشند

۱۷فروردین۱۳،

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید در سال “حماسه سیاسی” فعالیت‌های مضاعفی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و تحقق مشارکت حداکثری مردم داشته باشند.

“ابوالقاسم رئوفیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در راستای  نامگذاری سال ۹۲ به  عنوان “حماسه سیاسی حماسه اقتصادی” اظهار داشت: با توجه به اینکه فضای حاکم بر ایران اسلامی مردم‌سالاری دینی است و دارای کشوری کاملا دموکراتیک هستیم،لذا انتخاب سال حماسه سیاسی برای امسال که دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در آن برگزار می‌شود، بسیار مناسب بود. 
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی بیان کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی باید در سال حماسه سیاسی فعالیت‌های مضاعفی را در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و تحقق مشارکت حداکثری مردم داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: معتقدم انتخابات سال ۹۲ هر چه باشکوه‌تر و با مشارکت حداکثری برگزار می‌شود و در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و ایجاد امیدآفرینی  در هواخواهان نظام موثر واقع می‌شود، در نتیجه استمرار حرکت انقلاب اسلامی و نظام را تضمین می‌کند.  
 
رئوفیان با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در سال حماسه سیاسی  گفت: رسانه‌ها در جهت تشویق و ترغیب اشخاص به خصوص رای‌اولی‌ها برای حضور در پای صندوق رای و انتخاب گزینه اصلح وظیفه خطیری را ایفاء می‌کنند.  
 
وی افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی با اتخاذ مشی بی‌طرفانه و سیاست‌جانبدارانه از نظام جمهوری اسلامی در جهت خلق یک حماسه بی‌نظیر عهده‌دار مسئولیت سنگینی است که باید به آن توجه داشته باشد.‌ 
 
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی با اشاره به نامگذاری سال نیز به عنوان حماسه اقتصادی بیان کرد: مسئولان باید در عرصه تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و سایر مراکز تولیدی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه ویژه داشته و مشکلات اقتصادی  را مرتفع سازند.  
 
وی اظهار داشت: امیدوارم پیشنهاد‌های به حق “مقام معظم رهبری” در مشهد الرضا موثر واقع شود و مسئولان و مردم نسبت به تحقق شعار سال “حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی” به وظیفه خود عمل کنند.  

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: جبهه ایستادگی در جلسه هفتگی خورد در روز (سه‌شنبه) تصمیمات جدید انتخاباتی را در شورای عالی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.