در سال ۹۲ رخ می دهد صادرات ۲۰ میلیارد تومانی ایساکو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در سال 92 رخ می دهد صادرات 20 میلیارد تومانی ایساکو

در سال ۹۲ رخ می دهد
صادرات ۲۰ میلیارد تومانی ایساکو

ممتازنیوز: مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد: صادرات ایساکو درسال ۹۱ چهار برابرسال ۹۰ بودو در سال جاری هم ۲۰ میلیارد تومان صادرات هدف‌گذاری شده است.

به گزارش ممتازنیوز، علی نمکین مدیر عامل ایساکو با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه در بازارهای صادراتی، آموزش و تامین قطعات نیز دنبال می شود، گفت : ایران خودرو ۸۰۰ نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در کشور دارد و به منظور ارتقای کیفیت خدمات فروش و پس از فروش، در سال جاری ۳۵ نمایندگی جدید نیز به شبکه خواهد افزود.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افزود ‌: ایران خودرو استانداردهای خاص خود را برای ارایه خدمات به مشتریان دارد و هر نمایندگی که از استانداردها و آیین نامه ها عدول کند، با او برخورد خواهد شد.
وی تعداد نمایندگی هایی را که استانداردهای لازم را نداشته و موفق به کسب آن نیز نشدند را حدود ۶۰ مورد عنوان کرد و افزود: برخی از این تعداد نیز مرتکب تخلف های دیگری از جمله نارضایتی مشتریان شده اند.
مدیر عامل ایساکو تاکید کرد: در صورتی که لغو امتیاز به دلیل تخلف درجه یک باشد، اعطای مجدد نمایندگی به آن فرد ممکن نیست و در صورت نیاز منطقه، افراد جدید می‌توانند برای گرفتن نمایندگی ایران خودرو اقدام کنند.
نمکین امتیاز نمایندگی را غیر قابل خرید و فروش ذکر کرد و گفت: افراد جدید پس از مصاحبه و انجام سایرفرایندها و دستورالعمل‌ها می‌توانند امتیاز تاسیس نمایندگی را از ایران خودرو دریافت کنند.
وی دفاتر منطقه ای را تجربه موفقی در ایران خودرو دانست و اظهار داشت: هم اکنون ۱۲ دفتر منطقه ای تمام کشور را پوشش می‌دهند.
مدیر عامل ایساکو اظهار داشت: بر اساس مستندات و شواهد، در ۱۰ سال گذشته، توجه خاصی به خدمات پس از فروش شده و شاخص های مربوط توسط شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد که یک نهاد مستقل از خودروسازان است، مورد بررسی قرار می گیرد.
نمکین، از مشتریان خواست برای دریافت قطعات و خدمات استاندارد فقط به شبکه نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند و با اشاره به رواج قطعات تقلبی در بازار، اظهار داشت: تا کنون چندین پرونده در خصوص شبکه های توزیع قطعات تقلبی در مراجع قضایی تشکیل شده و ۱۷ پرونده در حال رسیدگی است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.