در شان ما نیست به کسی بی احترامی کنیم/به خاطر مردم به تهمت ها پاسخ می دهم

۱۷اردیبهشت،

مربی تیم ملی جودوی کشورمان گفت: در مصاحبه هایی اعلام کردند که کادر فنی به یکی از مدرسین بی احترامی کرده اند ولی این طور نیست.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اظهارات مدرس فنون خاک (نوازی) تیم ملی مبنی بر بی احترامی کادر فنی به وی توضیح داد: من به خاطر مردم به سبب وظیفه ای که دارم تا در مقابل آنها پاسخگو باشم جواب این مدرس را می دهم و گرنه سکوت می کردم حقیقت این است که در شان ما نیست که به کسی بی احترامی کنیم برنامه های تمرینی کاملا مشخص است ما برنامه ها را به خسروی نژاد سرپرست تیم ملی می دهیم، وی برنامه مدرسان مختلف را تنظیم می کند.

مربی تیم ملی جودوی کشورمان ادامه داد: مدرسان مختلفی به اردوی تیم ملی آمدند مانند استاد کیهان و داوود میقانی که ما هم از وجودشان استفاده کردیم اما نجاری مدرس نوازی خودش بر سر تمرینات نیامد حتی توقع داشت به سبب اینکه نمی تواند در برنامه زمانی که برایش مشخص شده به تمرین بیاید ما همه برنامه ها را تغییر دهیم.

حاجی آخوندزاده خاطرنشان کرد: ما خودمان هم جوان هستیم و هیچ ادعایی نداریم پس از حضور مدرسان و استفاده کردن از تجربیات آنها استفاده می کنیم، اما برنامه تیم ملی تمرینات و مسابقات مشخص است و نمی توان در آن دست برد.

مربی تیم ملی جودوی کشورمان دربارهٔ وضعیت تمرینات جودوکاران گفت: از ۱۴ اردیبهشت دور تازه تمریناتمان آغاز شده و ۳۵ نفر را به اردو دعوت کرده ایم رون تمرینات به خوبی پیش می رود.

وی در پاسخ به این سوال که ملاک دعوت جودوکاران چه بوده است بیان کرد: بعضی از جودوکاران دعوت شده در اردوی قبلی هم حضور داشتند بعضی را از مسابقات لیگ انتخاب کرده ایم ضمن اینکه نتایج جودوکاران در مسابقات قهرمانی کشور هم برایمان اهمیت داشت.

*به رکورد تاریخی محجوب بسنده نمی کنیم

حاجی آخوندزاده در خصوص رکورد تاریخی محمدجواد محجوب و قرار گرفتن در رتبه ۱۳ رنکینگ جهانی گفت: به عنوان مربی من در چهار مسابقه برون مرزی در کنار محجوب بودم برایم لذت بخش است که وی به این موفقیت دست یافت خوشحال هستم اما ما به کمک سایر مربیان و کادر فنی تیم ملی به این عنوان بسنده نمی کنیم و هدفمان رسیدن به مدال المپیک است.

وی به این نکته هم اشاره کرد و توضیح داد: البته مسابقات قبل و زمانی که ما بازی می کردیم رقابت های جودو رنکینگ دار نبودند و به طور حتم ما در قبل هم جودوکاران ارزشمندی داشتیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.