در صورت همکاری با خودروسازان معتبر خارجی؛ بازار داخلی خودروهای شناسنامه‌ای رونق می گیرد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در صورت همکاری با خودروسازان معتبر خارجی؛ بازار داخلی خودروهای شناسنامه‌ای رونق می گیرد

در صورت همکاری با خودروسازان معتبر خارجی؛
بازار داخلی خودروهای شناسنامه‌ای رونق می گیرد

ممتازنیوز: عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی اعلام کرد: تعامل با شرکت‌های خودروسازی خارجی که خدمات پس از فروش مطلوبی را برای واردات شناسنامه‌ای خودروها در نظر گرفته‌اند، می‌تواند تاثیر فراوانی بر بازار داخلی اینگونه خودروها داشته باشد.

مسعود ضیا بشر‌حق در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: خودروسازان داخلی باید ضمن در نظر گرفتن منافع بازار داخلی خودرو و مزیت‌های مصرف‌کنندگان، با شرکت‌های خارجی که خودروهایی با خدمات پس از فروش مناسب دارند همکاری داشته باشند که این امر موجب رونق بازار داخلی خودروهای شناسنامه‌ای خواهد شد.
وی با اشاره به کیفیت این نوع خودروها گفت: کیفیت بالای خودروهای وارداتی و مهم بودن خدمات پس از فروش آن به مصرف کننده اهمیت فراوانی دارد که با رعایت این موضوع در انعقاد قراردادها، پس از پنج یا هفت سال استفاده از این نوع خودروها نیازی به خدمات و تعمیرات نخواهد داشت.
بشر‌حق تصریح کرد: اغلب کشورهای دنیا پس از پنج یا هفت سال عرضه خودرو به بازار، خودروهای جدید تولید می‌کنند و مصرف‌کننده نیاز زیادی به خدمات پس از فروش نخواهد داشت که در ایران اینگونه نیست و مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا خودرو مناسبی جایگزین خودروهای قدیمی شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.