در طبیعت به جای شکار عکاسی کنیم

۸فروردین ۱۳،

علاقمندان به عکاسی با تلفن همراه که قصد شرکت درجشنواره فیلم و عکس همراه دارند؛تا ۱۷ فرودین ماه فرصت دارند تا عکس هایشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند این جشنواره در بخش گردشگری با شعار ˝در طبیعت به جای شکار عکاسی کنیم˝ فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛ اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از سوم تا ششم اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۱۷ فرودین ماه فرصت دارند تا عکس های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
پس از اعلام خبر ثبت ملی شکار در استان چهار محال و بختیاری به عنوان میراث معنوی و اعتراض انجمن‌های محیط زیستی، رسانه‌های مختلف کشور به اشکال مختلف به این خبر واکنش نشان دادند و بعضی فعالان و روزنامه‌نگاران محیط زیستی پیشنهاد کردند که علاقه‌مندان شکار با کنار گذاشتن اسلحه شکاری، به هنر عکاسی در طبیعت روی بیاورند.

سایت رسمی جشنواره به نشانی www.tfpf.mobi بنرهایی تبلیغاتی نیز با این شعار طراحی کرده و در بخش اطلاع‌رسانی قرار داده است که حامیان محیط زیست می توانند با نصب این بنرها دروبلاگ‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی خود از جشنواره حمایت کنند.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پیشتر در خبری اعلام کرده بود که عکس‌ها و فیلم‌های با موضوع “سفر و گردشگری” که با موبایل گرفته شده‌اند در جشنواره همراه تهران داوری می‌شوند.عکس‌ها و فیلم‌های سفر و گردشگری‌ قبل از حضور در بخش اصلی جشنواره، در بخش مجزایی با عنوان “همراه سفر” نیز داوری خواهند شد.

سفرهای نوروزی، معرفی زیبایی‌های گردشگری محل زادگاه و اقامت شرکت‌کنندگان، آشنایی مخاطبان با فرهنگ قومیت‌ها، جاذبه‌های معنوی، گردشگری و طبیعی نقاط مختلف کشور از جمله اهداف این بخش معرفی شده است.

علاقمندان می‌توانند تا ۱۷ فروردین عکس ها و فیلم های موبایلی خود را از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره برای حضور در این بخش ارسال کنند. آثار برگزیده همزمان با برپایی جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.