در عرصه انتخابات خواهم ماند/ به درگیری‌های بین قوا خاتمه می‌دهم

۲۲خردادماه،

ولایتی گفت:‌ علی‌رغم شایعات و بی‌اخلاقی که ظرف چند روز قبل مطرح شده به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در عرصه خواهم ماند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در ورزشگاه شیرودی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:‌ من با پشتیبانی شما ملت، دولتی تشکیل خواهم داد که رهرو امام حسین (ع) باشد.  
 
وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی حماسه اقتصادی عنوان کرد:‌مصرع اول حماسه سیاسی انشاءالله ۲۴ خرداد رقم خواهد خورد و اگر بنده مورد اعتماد شما ملت ایران قرار گیرم قول می‌دهم آنچه خواسته شما باشد را در چارچوب قانون اساسی و خواسته‌های مقام معظم رهبری انجام دهم.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از آنکه سه بار عبارت یک خبر مهم را عنوان کرد، گفت:‌علی‌رغم همه شایعات و بی‌اخلاقی‌هایی که ظرف چند روز قبل عنوان شده من به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در عرصه خواهم ماند.  
 
ولایتی همچنین اظهار داشت: انتخابات روز جمعه مصرع اول حماسه سیاسی است و مصرع دوم حماسه سیاسی توسعه روابط بین‌المللی و خارجی خواهد بود و به طور حتم دستاوردهای هسته‌ای را که برای استفاده از انرژی و غنی‌سازی است،  انشاءالله با قوت ادامه خواهیم داد.  
 
وی ادامه داد: ما در برابر بسیاره‌خواهی‌های سلطه‌جویان عالم می‌ایستیم و مقاومت می‌کنیم اما این مقاومت یک تفاوت می‌کند چرا که مقاومتی مدبرانه و توام با تدبیر خواهد بود.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما خواهان روابط گسترده با همه کشورهای عالم که بخواهند با ما روابط دو جانبه، براساس احترام و بدون دخالت در امور داخلی باشد، هستیم.  
 
ولایتی همچنین بیان داشت:‌ اگر آمریکا بخواهد به سلطه‌جویی‌هایش ادامه دهد: در مقابل سلطه‌جویی‌هایش خواهیم ایستاد.  
 
وی با بیان اینکه جوانان ما آینده سازان فردا می باشند گفت: ما بیشترین همت خود را برای ایجاد شغل اختصاص خواهیم داد.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه از بسیجیان و همه کسانی که در لباس بسیجی به انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند، تشکر کرد و تصریح کرد:‌ما از این بسیجیان حمایت خواهیم کرد.  
 
ولایتی همچنین اظهار داشت: برای همه ایرانیان بیمه فراگیر خواهیم داشت؛‌از اقتصاد تولیدمحور و تولید مردم‌محور حمایت می‌کنیم. تعامل با سایر کشورها را ادامه خواهیم داد و تقویت خواهیم کرد اما تعاملی که براساس مصالح ملی ما باشد.  
 
وی بر ضرورت تعامل بین قوا تاکید و افزود: به درگیری‌های بین قوا خاتمه خواهم داد و با فساد اداری با قاطعیت مقابله خواهم کرد.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان با بیان اینکه پایبندی به قانون مهمترین مشخصه دولت ما خواهد بود، گفت: اخلاق از مهمترین محورهای سلوک ما خواهد بود و در جهت خط مقام معظم رهبری و ترویج ارزش‌های اسلامی و هویت ایرانی حرکت خواهیم کرد. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.