در فاصله یک ماه تا آغاز لیگ برتر فوتبال، ۲ باشگاه در خاموشی

آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در خاموشی به سر می‌برند و وضعیت مشخصی ندارند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، رفته رفته به آغاز لیگ برتر نزدیک می‌شویم و اکثر تیم های لیگ برتری بازیکنانشان را جذب و نقاط ضعفشان را ترمیم کرده اند. برخی تیم ها برای حضور در نیمه بالایی جدول بسته شده اند و برخی تیم ها هم متناسب با شرایطشان فصل نقل و انتقالاتشان را پشت سر گذاشته‌اند. در این بین دو تیم آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان فصل نامعلومی را پشت سر می گذارند.

دو باشگاه در فصل گذشته عملکرد متفاوتی از خود به جای گذاشتند و بهترین نتایج تاریخشان را کسب کردند. آلومینیوم پس از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کرد و صنعت نفت آبادان با ایستادن در نیمه بالایی جدول لیگ برتر و کسب نتایج قابل قبول، عملکرد درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرد اما فصل جدید برای این دو تیم کابوس‌وار آغاز شده است. بلاتکلیفی و وضعیت نامشخص آن ها، هواداران این دو باشگاه را نگران کرده است.

آلومینیوم اراک

صعود تاریخی شاگردان خطیبی نوید روزهای خوبی را برای اراکی ها می داد اما ماجرا آنطور که پیش بینی می شد، پیش نرفت. تاخیر در تصویب بودجه فصل جدید، شایعات تغییر سرمربی و بلاتکلیفی در جذب بازیکن شرایط را برای اراکی ها سخت کرده است. سجاد بیرانوند دروازبان باتجربه فصل گذشته آلومینیوم در آستانه جدایی از این باشگاه قراردارد و این در حالی است که این باشگاه هنوز نتوانسته است به طور رسمی فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کند.

صنعت نفت آبادان

آبادانی ها نیز روزهای پر استرسی را دنبال می کنند. ۹ بازیکن اصلی فصل گذشته صنعت نفت از این تیم جدا شدند و به تازگی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در سمت های خود ابقا شدند. سید سیروس پورموسوی به تازگی هدایت صنعت نفت را به عهده گرفته است و هنوز باشگاه برای جذب بازیکن دست به کار نشده است. شاید تیم موفق فصل گذشته را در لیگ بیستم نبینیم و شاهد نتایج دور از انتظاری از آن ها باشیم.

تیم های لیگ برتری به زودی کارشان را در فصل جدید آغاز خواهند کرد اما هواداران این دو باشگاه هنوز منتظرند تا تکلیف تیم محبوبشان مشخص شود. مسئولان استانی نیز قول های مساعدی درباره حل این مشکلات داده اند اما هنوز اخبار خوبی از این باشگاه ها نمی شنویم. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی در دو باشگاه محبوب لیگ برتری رخ خواهد داد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.