در لیگ برتر زنگ تفریح حریفان نخواهیم بود/ با محسن فروزان قرار داد بسته‌ایم

۲۲خردادماه،

میر‌آب عبدالرزاق در خصوص وضعیت تیم گسترش فولاد گفت: بازیکنان تمرینات خوبی تا الان در اردوی سرعین‌ داشته‌اند و به تدریج آماده بازی در لیگ سیزدهم می‌شوند.

سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما فردا با دانشگاه آزاد اردبیل یک بازی هم با ملوان‌ بندر‌انزلی انجام خواهند داد.

وی در خصوص بازیکنان جذب شده گفت: تا الان با محسن فروزان دروازه‌بان تراکتور‌سازی، رسول پیرزاده‌ و داوود نوشین‌صوفیانی از شهرداری تبریز، حمیدرضا سلیمانی از شاهین بوشهر قرار داد بسته‌ایم امروز هم قرار است با دروازه‌بان امید تیم ملی قرار داد ببندیم.

وی تصریح کرد: ما قصد داریم تیم یک دست آماده را وارد مسابقات لیگ سیزدهم کنیم. براین اساس تا الان بازیکنان مطرح و مدنظر رسول خطیبی را جذب کردیم.

عبدالرزاق اظهار داشت: ما هنوز هم به دنبال بازیکنان مدنظر رسول خطیبی هستیم تا با ترکیب کامل وارد مسابقات لیگ سیزدهم شویم.

وی دربارهٔ وضعیت نقل و انتقالات گفت: ما سقفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم و براساس توانایی و قابلیت با آنها قرار داد می‌بندیم.

وی دربارهٔ بودجه باشگاه گسترش فولاد گفت: تیم ما در زمینه بودجه مشکل خاصی ندارد و تا الان هم مسئولان تیم توانسته‌اند قرار دادهای بازیکنان را پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با درایت رسول خطیبی و تلاش بازیکنان در لیگ برتر زنگ تفریح دیگر تیم‌ها نخواهیم بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.