در لیگ والیبال چه می گذرد؟/کتک کاری این بار در هرمزگان

۲۶م آذر ،

بازی دو تیم والیبال آلومینیوم المهدی و پیشگامان کویر یزد در حالی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم میزبان پایان یافت که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از هفته اول دور برگشت مسابقه‌های لیگ برتر والیبال دیدار دو تیم الومینیوم المهدی و پیشگامان کویر یزد با حضور بیش از ۳ هزار هرمزگانی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد. این بازی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده هرمزگان پایان یافت.

از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به ممنوع کردن استفاده از طبل و بوق توسط ناظر مسابقه در گیم سوم اشاره کرد که این موضوع سبب دلخوری هواداران هرمزگانی و شعارهایی علیه ناظر مسابقه شد.

همچنین در ادامه مسابقه اعتراض‌های مکرر سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد به داور دوم مسابقه سبب اخطار جدی ناظر به سرمربی و توقف ۵ دقیقه‌ای مسابقه شد.

در حالی که بازی در گیم چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم میزبان پایان یافته بود بازیکن خارجی تیم پیشگامان کویر یزد به نشانه عصبانیت به سوی سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان رفت و با درآوردن حرکاتی سبب تحریک هواداران و متشنج شدن جو سالن شد. اما این پایان کار نبود و پس از پایان مسابقه و پیروزی تیم آلومینیوم، یاشار شاهینی لیبرو تیم آلومینیوم و بازیکن سابق تیم پیشگامان کویر یزد به نشانه خوشحالی مشت خود را در جلوی سرمربی تیم مهمان بالا برد که این عمل سبب پاسخگوی بازیکنان تیم پیشگامان کویر یزد شد و مسعود رمضانی بازیکن تیم پیشگامان با مشت به صورت شاهینی کوبید که این حرکت سبب هجوم هواداران به داخل زمین شد و با ورود نیروی انتظامی غائله پس از ۳۰ دقیقه پایان یافت.

در این بین بازیکنان پیشگامان به اتاق کار هیات دوومیدانی هدایت شدند که در این اثنا عصبانیت بازیکنان پیشگامان کویر یزد بر سر اموال هیات دوومیدانی خالی شد که شکستگی مانیتور، کیس، پرینتر و کاپ‌های دوومیدانی‌کاران هرمزگان نتیجه‌ی این عمل تیم مهمان بود.

پس از این دیدار میرحسینی، سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد اعتراض‌های مکرری به ناظر مسابقه وارد کرد اما به هیچ وجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران نشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.