در مسابقات جهانی، مکان چهارم را تصاحب می کنیم/ برگزاری رقابت های دور رفت دبل رگو در زنجان برگزار می گردد

۲۴م آذر ،

مهدی رضایی از اعزام ورزشکاران سپک تاکرا به مسابقات اندونزی–آسیایی و جهانی خبر داد و اظهار داشت: برای موفقیت در این مسابقات اردوهای منظم و فشرده ای را برای ورزشکاران فعال در این حوزه برپا می کنیم.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی سپک تاکرا کشورمان مسابقات مهم کشورهای اسلامی اندونزی – آسیایی و جهانی تایلند در سال ۹۲ در پیش دارد.

ملی پوشان سپک تاکرا در ماه های خرداد تا شهریور ماه سال ۹۲ باید به مصاف حریفان خود در قالب مسابقات مختلف کشورهای اسلامی اندونزی هوپ تاکرا آسیایی و جهانی تایلند بروند.

وی ادامه داد: پتانسیل تیم ملی سپک تاکرا بسیار بالا است و با توجه به اینکه در مسابقات جهانی قبل طلا کسب کرده ایم لذا باید با شش تیم اول جهان مصاف کنیم و با اطلاعی که از روند و سطح فنی ورزشکاران تیم ملی سپک تاکرا دارم قرار گرفتن در مکان ۴ جهان را شایسته ی تیم ملی سپک تاکرا ایران می دانم.

رضایی تصریح کرد: استان زنجان آمادگی دور رفت رقابت های لیگ سپک تاکرا در دو رشته ی دبل رگو و رگو را به صورت رسمی اعلام کرده است بنابراین پس از برگزاری دور رفت مسابقات سپک تاکرا در رشته های موپ تاکرا قرار است در دهه ی اول دی ماه سال جاری رقابت های دور رفت دبل رگو و رگو به میزبانی استان زنجان برگزار شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.