در مسابقات جهانی ووشو: دومی دنیا برای شیر بچه های ایران

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – فارس نوشت:

 دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در کوالالامپور مالزی در حالی امروز(سه‌شنبه) به پایان رسید که تیم ملی ایران با کسب هفت مدال طلا و سه برنز برای سومین دوره عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد.

در پایان مسابقات چینی‌ها با ۱۷ طلا و یک نقره عنوان قهرمان، تیم مالزی هم با چهار طلا، شش نقره و سه برنز در جایگاه سوم ایستاد.

امروز(سه‌شنبه) در بخش ساندای مردان در وزن ۶۵ کیلوگرم محسن محمد سیفی در دیدار فینال در دو راند پیاپی نماینده ویتنام را شکست داد و اولین طلای ایران را در رقابت‌ها کسب کرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیر فضلی نیز با شکست دو بر صفر نماینده روسیه دومین طلای ایران در رقابت‌های امروز بود.

در وزن ۸۵ کیلوگرم حمیدرضا قلی پور نیز با شکست دادن ووشوکار روسی طلا گرفت. قلی پور برای کسب این طلا به ترتیب ووشوکاران مالزی، استرالیا و اوکراین را شکست داده بود.

در بخش تالو و در فرم دوئیلین تیم ایران با ۶۸٫۹ امتیاز مدال طلا را کسب کرد. در این فرم فیلیپین با ۶۲٫۹ امتیاز دوم شد، تیم‌های کره جنوبی و هنگ کنگ با۶۱٫۹ به صورت مشترک در جای سوم ایستادند. در دوئیلین دختران هم تیم ایران با ۵۷٫۹ امتیاز چهارم شد.

در این بخش اوکراین با ۶۱٫۹ امتیاز قهرمان شد و ماکائو و هنگ کنگ به صورت مشترک با ۶۰٫۹ امتیاز در جای دوم قرار گرفتند.

روز قبل(دوشنبه)در بخش ساندای بانوان هم الهه منصوریان، مریم هاشمی و شهربانو منصوریان به ترتیب سه طلا کسب کرده بودند.

مراسم اختتامیه دوازدهمین‌ دوره مسابقات قهرمانی جهان در حالی امروز به پایان رسید که وزیر ورزش و جوانان کشور مالزی نیز در سالن مسابقات حضور داشت.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.