در مسابقات مجارستان مقام می‌آوریم

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

بازیکن تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران گفت: اردوی خوبی را داشتیم و فکر می‌کنم در مسابقات مجارستان مالک مقام شویم.

سجاد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های تور جهانی جوانان مجارستان از ۱۲ آبان ماه در آکادمی تنیس روی میز ایران در اردو بودیم و فردا شب ۱۶ آبان به این رقابت‌ها اعزام می‌شویم.

وی تصریح کرد: من به همراه پوریا عمرانی، امیر حسین صدیق و مهدی نجفی بازیکنان دعوت شده به اردو بودیم که از تمریناتمان بسیار راضی هستم.

حسینی در پاسخ به اینکه تجربه اولین اردو با مربی جدید تیم ملی جوانان چگونه بود بیان کرد: کاظم مستحقی مربی جدید تیم ملی جوانان مانند محسن شیشه‌گرها مربی‌ای که در اردوهای پیشی با وی تمرین می‌کردیم مربی خوش اخلاق و خوبی بود ما خوشبختانه مشکلی باوی نداشتیم و تمرینات به خوبی برگزار شد.

بازیکن تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران درباره مدت تمریناتشان خاطر نشان کرد: روزهای اول اردو صبح و بعد از ظهر به مدت ۲ ساعت تمرین می‌کردیم اما اکنون که به وقت اعزام نزدیک شده‌ایم از فشار تمریناتمان کم کرده‌ایم.

حسینی با بیان اینکه مسابقات مجارستان سطح بالایی خواهد داشت درباره اینکه فکر می‌کند چقدر نتیجه بگیرند گفت: در دور پیشی و تور جهانی لهستان که به همراه محسن شیشه گر‌ها شرکت کرده بودیم کشورهای چین و ژاپن حضور نداشتند و ما موفق شدیم همه اروپایی‌ ها را شکست داده و مقام دوم را کسب کنیم این بار نیز چین و ژاپن حضور ندارند اما رقیب قدرتمندی مانند هنگ کنگ در رقابت‌ها شرکت کرده است که کار را سخت می‌کند اما فکر می‌کنم بتوانم مقام به دست آوریم و صد درصد به موفقیت می‌اندیشیم.

شایان ذکر است رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی مجارستان به میزبانی شهر تاتا از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه برگزار می‌شود و ۲۱۲ بازیکن دختر و  پسر از ۲۶ کشور جهان از جمله کشورهای ایران، سنگاپور،‌هنگ کنگ، چین تایپه، کانادا، آلمان، اتریش، فرانسه و مجارستان در آن حضور خواهند داشت.

تیم ملی جوانان کشورمان با ترکیب پوریا عمرانی، سجادحسینی، مهدی نجفی و امیر حسین صدیق در این رقابت‌ها حاضر می‌شود و این برای اولین بار است که کاظم مستحقی به عنوان مربی تیم جوانان را همراهی خواهد کرد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.