در مقابل گزینه‌های دشمن اسلام را داریم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام اسلامی ایران به کار گرفته است، اگر آنان همه گزینه‌ها را روی میز دارند ما هم اسلام را داریم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله نوری‌همدانی امروز در دیدار جمعی از نخبگان دانشگاهی که در دفتر معظم له برگزار شد به تبیین جایگاه  نظام اسلامی در مناسبات بین المللی پرداختند.
 
آیت الله نوری همدانی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام علیه نظام اسلامی ایران خاطرنشان کرد:باید در برابر کینه توزی های دشمنان اسلام کاملا هوشیار باشیم و با آگاهی کامل از اوضاع زمان و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب نقشه های آنان را نقشه برآب کنیم.
 
معظم له افزود: دشمنان اسلام در پی این هستند که به مردم القا کنند که اسلام تنها نماز و روزه وعبادات فردی است و نباید آن را در امور مملکتی دخالت دهیم در حالی که طبق روایات و سیره اهل بیت(ع)باید به فکر پدیده‌های اجتماعی نیز باشم و نسبت به جامعه و حکومت نباید بی تفاوت باشیم.
 
*ایران اسلامی الگوی سایر ملت‌ها
 
این مرجع تقلید انقلاب‌های منطقه را الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود:دشمنان از موقعی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد هرگز خیال نمی‌کردند که شعاع این انقلاب اسلامی به سرتاسر عالم برسد و امروز هم به این خاطر با نظام اسلامی مشکل دارند که ایران برای سایر ملت ها و مستضعفان عالم تبدیل به یک الگوی موفق شده است لذا باید همگان سعی کنیم تا این الگو را روز به روز تقویت کنیم.
 
آیت الله نوری همدانی افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام اسلامی به کار بسته است اما به لطف الهی و رهبری معظم انقلاب اسلامی در مقابل ملت بزرگ ایران به زانو در آمده است و اگر آنان همه گزینه‌ها را روی میز دارند ما هم اسلام را داریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.