در مورد “مونس” بارها به استرالیا تذکر داده بودیم

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۳۱۹۰

در مورد

واکنش وزارت امور خارجه ایران به گروگان‌گیری شهر سیدنی؛

در مورد “مونس” بارها به استرالیا تذکر داده بودیم

خبرگزاری ممتاز: سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن گروگانگیری روز گذشته در سیدنی استرالیا گفت: توسل به شیوه‌های ضد انسانی و ایجاد رعب و وحشت بنام دین رحمانی اسلام تحت هیچ شرایطی توجیه پذیر نیست.

سه شنبه ۲۵ آذر – ۰۷:۵۰

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزرات امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن گروگانگیری دیروز در سیدنی استرالیا گفت: توسل به شیوه های ضد انسانی و ایجاد رعب و وحشت بنام دین رحمانی اسلام تحت هیچ شرایطی توجیه پذیر نیست.
سخنگوی وزارت خارجه با ابراز تعجب از انتشار اخبار غیردقیق و ناقص در مورد این پناهنده ایرانی تصریح کرد: سوابق و شرایط روحی – روانی این فرد که نزدیک به دو دهه قبل به استرالیا پناهنده شده، مکرراً با مقامات استرالیا مطرح شده است و وضعیت وی برای مسئولین ذیربط آن کشور کاملا روشن بوده است.
روز گذشته و در جریان گروگانگیری در مرکز شهر سیدنی که در یک رستوران اتفاق افتاد پلیس استرالیا یک ایرانی-استرالیایی را به عنوان فرد گروگانگیر معرفی کرد که ۱۹ سال پیش از ایران مهاجرت کرده بود. در سوابق این فرد جرائم متعددی ذکر شده است و حتی در داخل ایران نیز به دلیل وجود پرونده های مالی تحت تعقیب بوده است.

Share/Save/Bookmark

– .
Want something else to read? How about ‘Grievous Censorship’ By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed’s Blog

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.