در نزاع خانوادگی،پسری قاتل پدرش شد

فرمانده انتظامی رودبار از درگیری بین پدر و پسری در شهر بیجار رحمت‌آباد و بلوکات این شهرستان خبر داد و گفت: پدر در زیر ضربات مشت و لگد پسرش جان باخت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، سید رسول صمدی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان، در تشریح وقایع قتل یک پدر توسط پسرش اظهار کرد: در درگیری بین پدر و پسر در شهر بیجار رحمت‌آباد و بلوکات این شهرستان، پدر بر اثر ضربات مشت و لگد فرزندش کشته شد.

وی ادامه داد: جوان ۲۸ ساله‌ای اهل شهر بیجار رحمت‌آباد و بلوکات رودبار به بهانه انتقال لوله آب پدرش را به کنار رودخانه هدایت می‌کند و به همین بهانه با پدر ۶۲ ساله‌اش درگیر می‌شود و او را توسط مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

این مسئول افزود: قاتل پس از ضرب و شتم پدر خود بدون اطلاع از اینکه او فوت کرده یا زنده مانده است محل حادثه را ترک و به کلانتری بلوکات مراجعه و وقایع اتفاق افتاده را برای ماموران کلانتری بازگو کرد.

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله عوامل انتظامی رودبار برای بررسی تمام ابعاد این جرم در صحنه وقوع جرم حاضر شدند و زوایای وقوع جرم را مورد بررسی قرار دادند.

به گفته صمدی، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد اختلاف خانوادگی مشاجره لفظی با پدر و ناراحتی اعصاب از دلایل وقوع این درگیری اعلام شده است.

وی با بیان اینکه جسد مقتول برای بررسی‌های پزشکی به پزشک قانونی رشت انتقال داده شد، ابراز کرد: قاتل پس از دستگیری و تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به اینکه پدر و مادر در طول عمر خود برای فرزندشان بسیاری از سختی‌ها و مشقت‌ها را متحمل می‌شوند، تصریح کرد: توجه به مسایل دینی و احترام به والدین از مسائلی است که فرزندان جامعه باید به آن توجه کنند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.