در نشست فراکسیون اصولگرایان با رئیس‌جمهور چه گذشت؟

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس بررسی مسائل و مشکلات کشور در شرایط فعلی و ارائه راهکارهایی برای تعامل بیشتر دولت و مجلس را از جمله موارد مطرح شده در نشست مشترک این فراکسیون با رئیس جمهور عنوان کرد.

محمد‌صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از دیدار تعدادی از اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با رئیس‌جمهور  خبر داد و گفت: در این نشست مشترک که در روز یکشنبه هفته جاری و  در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مسائل و مشکلات کشور در شرایط فعلی بحث‌ و بررسی و راهکارهایی در جهت تعامل بیشتر دولت و مجلس مطرح شد.
 
وی در ادامه با بیان‌اینکه این نشست، نشست خوبی بود افزود: این جلسه در راستای ایجاد همدلی بیشتر میان دولت و مجلس و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار شد که ان‌شالله می‌تواند برای کشور، نظام و انقلاب در مواجه با مشکلات خصوصا مسائل تحریم کارساز باشد.
 
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان در ادامه تصریح کرد: این نشست مشترک، اولین جلسه این فراکسیون با رئیس‌جمهور بود که مقرر شد این نشستها به فراخور حال و شرایط استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.