در نمایندگی‌های ایران‌خودرو صورت می گیرد؛ ارتقاء فرهنگ خدمت‌رسانی به مشتریان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در نمایندگی‌های ایران‌خودرو صورت می گیرد؛ ارتقاء فرهنگ خدمت‌رسانی به مشتریان

در نمایندگی‌های ایران‌خودرو صورت می گیرد؛
ارتقاء فرهنگ خدمت‌رسانی به مشتریان

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از برنامه‌ریزی برای ارتقاء فرهنگ خدمت‌رسانی به مشتریان در نمایندگی‌های این شرکت، در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، علی نمکین در این باره گفت: شرکت ایساکو به عنوان گسترده‌ترین شرکت خدمات پس از فروش کشور، سال‌های متوالی است که با برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و بهبود کیفیت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات، می‌کوشد تا رضایت صاحبان منافع خود را به صورت روزافزون کسب کند.
وی همچنین گفت: مشتری‌مداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مصرف‌کننده چندین سال است که با تکیه بر فرامین پیشین رهبر معظم انقلاب و منویات مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو، سرلوحه فعالیت‌های این شرکت قرار داشته و کسب چند مقام‌اولی پیاپی و اخذ رتبه اول خدمات پس از فروش در سال‌های گذشته نیز مهر تائیدی بر این تلاش‌ها است.
نمکین افزود: هر مساله‌ای که با مردم در ارتباط است نیاز به فرهنگ‌سازی و به روز رسانی در سنوات مختلف دارد و ما نیز خود را از این قاعده منفک نمی‌دانیم و امیدواریم برنامه‌های مدون ایساکو در سال پیش رو، باب جدیدی را در حوزه مدیریت و فرهنگ ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بهینه باز کند.
وی در ادامه از اجرای طرح‌های نوین در خدمات پس از فروش، افزایش میزان پوشش‌دهی و تامین نیاز قطعات یدکی مشتریان، ارتقا کیفیت ارائه خدمات به ویژه خدمات تعمیرگاهی و مشارکت بیشتر در طرح‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی به عنوان افق سال ۹۳ شرکت ایساکو یاد کرد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با بهینه‌سازی خدمات و بالاتر بردن استانداردها از بعد اقتصادی نیز از شرکت‌های موفق در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.