در نوروز معضل کمبود دارو نخواهیم داشت

۲۴م اسفند ،
ممتاز نیوز: کمبود مقطعی دارو از معضلاتی است که همواره در پایان سال با آن مواجه می شویم اما خوشبختانه با مدیریت اعمال شده معضل کمبود دارو در عید امسال برطرف شده است.
 به گزارش ممتاز نیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران: یزدیان رئیس داروخانه شبانه روزی  ۲۹ فروردین گفت: داروهای ایرانی و شیمی درمانی تا حدودی افزایش قیمت پیدا کرده است و این نوسانات قیمت ارز سبب این افزایش قیمت است و امری طبیعی تلقی می گردد.
 
وی در خصوص گرانی داروی ام اس گفت: این دارو از داروهایی است که یارانه ی آنها برداشته شده و با اعمال مدیریت وزارت بهداشت می توانیم شاهد ثبات قیمت در این دارو و داروهای هموفیلی باشیم.

 
افزایش قیمت مکمل ها برای چیست؟

 
افزایش قیمت مکمل ها از موضوعاتی است که این روزها همه را نگران کرده است.
 
یزدیان رئیس داروخانه ی  ۲۹ شبانه روزی فروردین افزود: ما در خصوص بعضی از داروها شاهد افت قیمت هم بوده ایم و هیچ یک از فروشندگان حق این را ندارند که به طور خودسرانه قیمت دارو را دستخوش تغییرات کنند اما در خصوص مکمل ها به سبب مواد خارجی به کار رفته در آن شاهد افزایش قیمت هستیم.
 
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش و نوسانات قیمت ارز بعضی از نوسانات قیمت نیز منطقی است و خوشبختانه امسال معضل کمبود دارو را نداریم.
 
یزدیان گفت: در سال های قبل به سبب تعطیلات نوروز در بهمن و اسفند ماه شاهد کمبود دارو در داروخانه های کشور بودیم اما امسال این مشکل برطرف شده و امید داریم همگان بتوانند از ارائه ی خدمات دارویی در داروخانه ها بهره مند شوند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.