در نوروز ۱۴۰۰، دیدارهای مجازی را جایگزین دیدار حضوری کنیم

به دلیل محدودیت رفت و آمدها به دلیل شیوع ویروس کرونا، رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران می‌گوید: سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جزو گروه‌هایی هستند که افراد باید در تعامل با آنها مراقبت‌هایی داشته باشند و به نظر باید بپذیریم در نوروز سال ۱۴۰۰ هم باید محبت و مهربانی‌مان را نسبت به بزرگترها باز هم به صورت مجازی بروز دهیم.

سیدحسن موسوی چلک در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مراقبت و برقراری ارتباط با گروه‌هایی که بیش از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به ویروس کووید_۱۹ هستند، موضوعی جدی است که همه باید آن را رعایت کنند، گفت: سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جزو گروه‌هایی هستند که باید در تعامل با آنها مراقبت‌هایی داشته باشیم و به نظر باید بپذیریم که در نوروز سال ۱۴۰۰ هم باید محبت و مهربانی‌مان را نسبت به بزرگترها باز هم به صورت مجازی بروز دهیم. اگر آنها و خودمان را دوست داریم، باید از طریق امکانات فضای مجازی با آنها ارتباط برقرار کنیم. 

موسوی چلک با اشاره به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته افزود: هرچند پذیرش این موضوع در سال اول برای مردم سختتر بود، اما اکنون مردم این را پذیرفته‌اند. به نظر ارتباط مجازی بیشتر در این مقطع زمانی، می‌تواند خلاءهای دیدار حضوری را تا حدودی کاهش دهد. 

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران تصریح کرد: در شرایط کنونی بهترین کار دوری و دوستی است. البته این دوری به معنی فاصله گرفتن نیست بلکه باید از دور محبت خود را به بزرگترهایمان به طور مکرر ابراز کنیم. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.