در هفته دولت صورت می گیرد:افتتاح ۱۳طرح عشایری در استان تهران

۴ شهریور – ۰۶:۰۹:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

مدیرکل امور عشایر استان تهران گفت: همزمان با شروع هفته دولت ۱۳ طرح در عرصه عشایری استان تهران با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۳۳۶ میلیون ریال افتتاح می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری ممتاز، سیروس نصیری با اشاره به اجرای این طرحها در شهرستان های شمیرانات،ورامین،دماوند و فیروزکوه افزود: تامین آب آشامیدنی جمعیت عشایر و آب شرب دام عشایر‚ حمام های بهداشتی خورشیدی‚ سرویس های بهداشتی‚ چراغهای روشنایی خورشیدی برای معابر‚ مرمت حسینیه منطقه عشایری لار، احداث و لایروبی کانال انتقال آب کشاورزی و مرمت اصلاح و بازسازی جاده عشایری وزان و احداث راه عشایری کلک-ساهون را از مهمترین طرحهای قابل افتتاح عشایری استان تهران در ایام هفته دولت خواند.
وی افزود: با افتتاح این طرحها ۲۲۴ خانوار عشایری استان تهران  از این خدمات بهره مند می شوند.
مدیر کل امور عشایراستان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده اجرای این طرح‌ها برای عشایر تولیدکننده که بالغ بر۵۰ درصد تولید گوشت دام سبک استان را به عهده دارند، می تواند در این راستا قلمداد گردد.
نصیری خاطرنشان کرد: اجرای طرحهای عمرانی در عرصه های عشایری ،ارتقا شاخص های توسعه انسانی عشایراستان تهران  را به همراه دارد.
جامعه عشایری استان تهران با جمعیتی بالغ بر سه هزار خانوار عشایری حدود ۶۰۰ هزار دام سبک و سنگین در اختیار دارند.
کدM-ch2531

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۵۱۸۰۹۱۴۴۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.